Post Danmark jeg er så vred {{forumTopicSubject}}
syntes det er for dårligt når man nu betaler 70 kr for at sende en pakke... så man er sikker på folk modtager den... Men ja post danmark er åbenbart ikke som jeg troede... kunne forstå hvis det var sendt som brev men jeg har sendt en pakke hjem til min søster med 7 DVD er samt en lader til hendes telefon... de er så på ferie da jeg sender pakken men fair nok de skal jo så bare hente den på posthuset når de kommer hjem... men NEJ posten har sat den udenfor døren... det skal lige siges at døren er ud til en stor vej... gennem den by de bor i, den var der heldigvis, men der kunne jo lige så godt ha kommet et uærligt menneske forbi... Kære ALLE på HG er det ikke sådan at når man betaler 70 kr for at sende en pakke, SKAL de afleveres personligt eller personligt hentes på det lokale posthus ??? pas på når i sender... det vil jo kunne give nogle problemer herinde... folk kunne jo blive beskyldt uden grund !!! Grr.. er så vred vi betaler dyrt og de er total ligeglad
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Heste: 1 Emner: 89 Svar: 893
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 1.066
Blev squ også så gal, Det har endda været flere gange de har gjort det.
Vi bor så på landet, men derfor giver det dem ikk ret til bare at ,,Skide" på reglerne!!!
De har også sat en pakke i garagen, fandt den først en uge efter da vi ikke bruger garagen til noget.
Jeg var endda blevet lidt sur på en sælger fordi den ikk var nået frem, så måtte pænt undskylde over for hende..
Hva ville de gøre hvis det begyndte at regne???
Kan sagtens forstå du bliver sur over det, gør jeg ski også!!!
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.559
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
dec 2007
Følger: 17 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 212
Carina
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.559
dec 2007
Det er så træls at der er nogle bude, der springer over hvor gærdet er lavest
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
undskylder på post danmarks vegne, arbejder jo som en af de dumme og åbenbart knap så intelligente postbude....
fejlen er beklagelig og sansynligvis også et brud på reglerne, så det kan jeg da kun beklage, dette bud skal have en påtale, så han/hun ikke gør det igen, derfor ring til kundeservice og klag..
men jeg vil godt lige rette nogen herinde......!!!!
der er noget der hedder flexpakker, det er pakker der må sættes uden nogen form for kvittering eller personlig kontakt, det er dog mest firmaer der sender på denne måde, og for det meste kun når modtageren har givet lov..
men alle kan sende på denne måde, så hvis der står flex på pakken så kan man altså ikke give skylden til post DK.
jeg siger ikke dermed at der intet problem er her, det er der sikkert... det skal de have at vide, jeg siger bare at det er langt fra alle de tilfælde hvor folk bliver sure og sviner os /post DK til at de egentligt har ret, men de tilfælde hører vi jo aldrig noget om...
så vi holder os da bare til at budene er nogle hjernedøde fjolser, der hverken kan læse, skrive eller forstå noget som helst.... ja det er bare noget af det lo..... vi står model til at skal høre på fra kunderne hver eneste dag....
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
men ja jeg er da glad for jeg ikke sidder i kundeservice. :o)
dec 2007
Enig enig enig... Men jeg høre også til de dumme sløsede postbude, som er totalt ligeglade med kundernes breve og pakker.........
maj 2005
Følger: 117 Følgere: 115 Heste: 6 Emner: 50 Svar: 431
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.551
Kender systemet, har været ansat der i 12 år.
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 182 Svar: 652
dec 2007
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 182 Svar: 652
Post Danmark jeg er så vred