{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Post Danmark - SLØSERI! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
For en månede siden sendte jeg et brev, med en opsigelse på min lejlighed. Syntes også det var mærkelig jeg ikke, fik en tilbagemeldig fra udlejer om det var modtaget, men nok om det.

Jeg havde udfyldt adressen korrekt og det hele,

Idag til middag modtager jeg så mit brev, som jeg sendte fra sønderjylland, og personen som har skrevet Adressen Ukendt, har ødelagt mit brev.

Det kan godt være det "Kun" er et brev, men syndtes f**** det er sløseri!.
Ringede straks til Post Danmark og skældte dem ud, og de beklagede self. fejlen og hun sagde jeg skulle sende det igen og min udlejer bekræftede Adressen igen.

Jeg skal nemlig flytte så det var heldig min udlejer så bort fra det, og jeg stadig kan fraflytte lejligheden pr. aftalte dato.

andre der har prøvet noget ligende ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Post Danmark - SLØSERI!
  • #1   21. apr 2015 Jeg har oplevet at skulle betale to gange for at få udleveret min ordre pr efterkrav, fordi deres pakkesystem ikke kunne håndtere at to papkasser blev påført samme nummer. Det tog 1.5 mdr at få pengene igen. Ikke sjovt når man har næsten 4000 kr ude og hænge og ingen 'jeg beklager' hos hverken post Danmark eller forhandler (borjes tingsryd) ??

• #2   21. apr 2015 Jeg har prøvet hvor jeg skulle sende en fødselsdags gave til en god vendinde. Jeg forstod ikke hun ikke havde fådet den og det viser sig så at post Danmark har glemt og sende parken smiley

• #3   21. apr 2015 Nu arbejder jeg selv som lørdagsafløser hos Post DK. Det er selvfølgelig rigtigt uheldigt og beklageligt, og jeg kan sagtens forstå at I bliver sure.
    Jeg vil bare lige sige at vi jo desværre kun er mennesker, så der sker altså fejl selvom det helst ikke må ske!
    Jeg startede i januar og der starter rigtig tit nye, og der er virkelig mange ting at lære, så derfor sker der altså fejl..
    Som sagt kan jeg sagtens forstå jer, jeg ville bare lige give et indblik i at det er helt normale mennesker som mig der arbejder der, og ligesom på alle andre arbejdspladser sker der fejl. smiley

• #4   21. apr 2015 Godt nok ikke slemt på den måde - men alt for tit kommer A post først 2 dage efter at man har sendt det (og det er hvis man aflevere hos postkontoret...) vi bliver lovet gang på gang at det er der dagen efter, 2/10 er der dagen efter, resten er der 2 eller 3 dage efter...

Og dem der bliver sendt som B post bliver oftere modtaget dagen efter end dem der bliver sendt som A...

• #5   21. apr 2015 Maibritt : Når ens pakke er fuldstændig ødelagt og først efter en månede, den er sendt at man får den tilbage ?

Er da godt nok chokeret over hvordan andre har det med post danmark, åbenbart ikke sidste gang de gør det.

• #6   21. apr 2015 Ja vi har været ude for at breve ikke har kommet frem til os..venter faktisk på et par stykker pt. Det ene burde have været her men har givet frist til i dag før jeg kontakter afsender (min far) og siger at det ikke er kommet.. smiley

Mvh TT

• #7   21. apr 2015 I sidste uge sendte jeg 2 pakker, til 2 forskellige brugere herinde fra.

Ingen af dem har modtage deres pakker endnu, og nu sidder jeg her og føler mig som en elendig sælger!

Har ringet ned på posthuset og spurgt om de ikke godt gider tjekke at pakkerne har forladt posthuset. Tager derind imorgen og har tænkt mig at stå og glo på dem rode deres post igennem efter mine pakker..

Er sådan en smuuuule træt af det faktisk…..!!

• #8   21. apr 2015 Jeg har prøvet at modtage en pakke (en lampe faktisk) med mærket FRAGILE udenpå.. Til trods for dette, var skærmen inden i ødelagt og kassen var maltrakteret. Dog fik jeg post dk til at betale for det ødelagte (altså en ny). Dog efter MEGET lang tids diskussion.

ØV!

• #9   21. apr 2015 Mine forældre skulle sende en pakke til mig, og da jeg 2 dage efter ikke havde modtaget noget endnu, ringede jeg til min far. Han kunne se på track/trace nummeret at de havde forsøgt at aflevere den dagen før, og at den nu lå til afhentning i en postbutik. Jeg tog ned og hentede min pakke. Først 1,5 uge senere modtager jeg en meddelelse i min postkasse fra post Danmark, om der er en pakke til afhentning.

• #10   21. apr 2015 Det eneste post der bliver leveret rettidigt hos post DK, er reklamerne. Vi bor på landet og modtager kun post 1-2 dage om ugen. Tirsdag + lørdag hvor de postomdelte reklamer også kommer. Pudsigt at vi aldrig modtager breve på andre ugedage smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #11   21. apr 2015 postdanmark består kun af mennesker. Og fejl kan ske alle steder.

at du vælger at ringe ind og skælde damen i telefonen ud, syntes jeg egentligt er en uheldig adfærd fra din side - hvorfor skal hun skældes ud, får du det bedre af det? det jo næppe hendes skyld

• #12   21. apr 2015 For det første kunne du jo have valgt og sende sådan et brev anbefalet. det havde nok været det smarteste hvis du ikke selv aflevere det, nå det sådan noget vigtigt noget.

Derud over forstå jeg ikke der med i skal stå og skælde folk ud. for dem i skælder ud er jo ikke dem som har gjort det og for det meste kan de ikke selv gøre for det..

Og jah igen vi er alle mennesker og derved sker der fejl nu det et større firma og jah der sker squ en del fejl nå der er så mange mennesker kan man ikke undgå.

Det pisse ærgeligt ingen tvivl men altså.

• #13   21. apr 2015 Nok de færreste der ringer i ind for at klage over personen i telefonen. Tror de fleste klager over en ydelse der er betalt for, ikke er blevet leveret. Det er ikke mig der bestemmer hvilke ydelser post DK tulbyder, det gør de jo selv.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#14   21. apr 2015 stine: men hvad får man id af at skælde ud eller hæve stemmen overfor damen i telefonen smiley

• #15   21. apr 2015 Mon ikke også post DK efterhånden lever på lånt tid ..

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#16   21. apr 2015 stine: hvad har det med det hele at gøre?

• #17   21. apr 2015 Ingen ting. Tror ikke nogen tlf henvendelser nogensinde bliver behandlet/ videregivet/ reflekteret over - ser i hvert fald intet tegn på det.
    Er enig, der nytter intet at brokke. Forventer efterhånden intet når jeg bruger post DK, så mine forventninger er afstemt med den service jeg får.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#18   21. apr 2015 stine: så er det jo godt at du bare kan bruge et andet firma smiley

• #19   21. apr 2015 Ja, det kan jeg. Men derfor synes jeg stadig det er en god ide at klage over en betalt ydelse, der ikke er blevet opfyldt. Hvordan skulle man ellers forestille sig at der kan ske en forbedring? Fx er det næppe postbuddet selv, der tager tilbage på centralen og fortæller at h*n dumpede adskillige ugeaviser i en grøftkant..

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#20   21. apr 2015 stine: jeg hentyder ikke til det at klage. men måden man gør det på.

• #21   21. apr 2015 Enig. Folk kan gå over stregen. Det er usmageligt!

Kommentér på:
Post Danmark - SLØSERI!

Annonce