{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

er lige kommet hjem fra fest!(: {{forumTopicSubject}}

som sagt er jeg lige kommet hjem fra fest, nede i dana cup, hvilket er en stor fidbold tunering d;
hver aften har der været diskotek, og har været dernede stort set alle afterne d;
men iaften, var virkelig god! jeg gik sammen med lærke, og de første fire timer var en lille smule kedelige d;
men gra 22-23 gik vi virkelig til den d;
lærke fandt sig en sød lille drenge ven, som hun snavede en del med d; hans ven, var en fed lille nørd, som rigtig gerne ville danse med mig, men jeg sagde nej alle de 1ooo gange han spurgte d;
så gik vi lidt videre, og så så fire drenge stå og kigge på at vi dansede, så vi gik over til dem, og snakkede lidt, og så begyndt vi så at danse med dem, jeg dansede så med en dreng der var lidt højere end mig, og han var virkelig nuttet d;
så kom lærke hen og sagde til ham at han skulle kysse mig d; det gjorde han så, og der stod vi midt i det hele, og snavede i et godt stykke tid d; så gik mig og lærke derfra igen, og dansede videre, ca 10 min efter kom han igen, og spurgte om vi kunne danse en sidste dans, og selvfølgelig kunne vi det d; så dansede vi lidt, og derefter snavede vi i mega lang tid d; så stoppede vi lidt, snavede igen, osv osv d; til sidst var jeg altså nød til at gå, og gav ham et sidste kys, inden lærke rev mig væk d;
han var virkelig over sød!(: og jeg kunne mærke på ham at han virkelig godt kunne lide mig d;
synd at han var fra tyskland, for han var over nuttet d; hvis han var fra danmark ville jeg ihvertfald se ham igen d;
fik ikke hans nummer eller noget, desværre¨(:
det er min aften så gået med smiley
hvad med jeres?(:

Andre forumemner med "er lige kommet"
er lige kommet hjem

Skrevet af: *Team Hot Zip* v/ Nicole Sørensen - 3. jul 2005
Lige kommet hjem
Så er jeg tilbage igen. Har været en uge i Rom, der var bar 23grader .. SÅH, dejligt :)
Skrevet af: Han er så meget mere, end bar´en hest «3 ' - - 2. apr 2008

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er lige kommet hjem fra fest!(:
Kommentér på:
er lige kommet hjem fra fest!(:

Annonce