{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Han er blevet ødelagt =/ {{forumTopicSubject}}

Nårh, min veninde har haft part på en fjordhest en gang. Hun havde ham helt som sin egen, alle dage men så blev han pludselig 'sinssyg'. Bukkede alle af, løb med alle og kastede alle der satte sig op af. Han blev undersøgt og der var intet med ham, han blev redet uden sadel men også dér kastede han hende af. Hun blev bange for ham til sidst og blev nød til at stoppe med at ride ham, desværre. Hun fik part på en anden hest og det går skide godt med dem. Der er en ny der har fået part på ham, en som min veninde kender fra da hun red derude og hun havde sagt at han bare gik SÅ godt og at han var blevet så sød at ride på. Så fik vi en aftale med hende om at komme derud, men hun blev ved med at aflyse med nogle utrolig latterlige undskyldninger for det.
Igår var min veninde og jeg så på tur og kom tilfældigvis forbi den gård hvor hendes gamle part står. Der red 2 fjordheste rundt, og den ene var ham! Tilfældigt må man sige. Jeg kunne slet ikke kende ham? Han var simpelthen blevet SÅ grim at se på!! Han var blevet utrolig fed, og hans hals var alt for tyk med den sygeste underhals, hans hoved så helt for lille ud til hans krop? Sadlen lå fuldstændig ukorrekt på ham, helt skævt over til den ene side. Vi sagde det til hende og så sagde hun at der ikke var andre at ride med, ej men så må hun da lade vær' med at ride med sadel? Hold kæft, det gjorde også ondt på min veninde at se ham på dén måde, helt smadret? Alt det arbejde hun havde lagt i ham, de var ude og starte flere stævner, lc1-2 hvor han gik i holdning og fik placeringer, det gjorde sku ondt at se ham på den måde ;/
- skulle bare lige ud med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er blevet ødelagt =/
Kommentér på:
Han er blevet ødelagt =/

Annonce