{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Er så splittet :'/ {{forumTopicSubject}}

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre snart.. :'/

jeg bliver student på tirsdag og skal ud og køre studenterkørsel torsdag - HELE dagen..

Men torsdag er også den dag shake skal i røngten.. han skal overnatte på klinikken fra onsdag, da der jo ikke er mulighed for at komme med ham torsdag..

her kommer dilemmaet så:
Det er jo en kæmpe oplevelse at komme ud og køre studenterkørsel.. det kommer man jo kun til at opleve en gang i sit liv..
Men jeg vil også samtidig så gerne være der når de tjekker shake og tager røngtenbilleder af ham..
Jeg vil jo bare sidde og tænke på hvad de mon finder ud af, når jeg er ude og køre med klassen smiley

Og hvad hvis de ringer midt under turen og fortæller mig et eller andet forfærdeligt med shake smiley

synes det er svært

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så splittet :'/
  • #1   20. jun 2008 Puha, den var svær.
    Synes på den ene side at du skal køre med, men på den anden side vil du bare hele tiden tænke på det. Men eller kan du få dem til at ringe, og hvis det ikke er slemt kan du køre videre med, og hvis det er slemt kan du tage ud til din hest.

• #2   20. jun 2008 Cæcilie:
    for ellers skal jeg vente i over en uge på svar med hensyn til shake, og jeg vil bare have det overstået smiley
    havde håbet de kunne tage ham onsdag, men det kan de ikke smiley

• #3   20. jun 2008 LK
    de ringer til mig når de undersøger ham, det sagde de til mig i dag..
    Så de ringer helt sikkert under turen smiley
    er bare bange for at få en dårlig meddelse, for tror desværre han har fået noget slemt noget i benet.

det værste er dog hvis min mistanke om slinger bliver bekraftet :'/

• #5   20. jun 2008 Jeg ville tage afsted, og så få mine forældre til at ringe med det samme når de havde svaret ..
    Hvis det er noget alvorligt, kan man tage hjem .. smiley

• #7   20. jun 2008 Ved det er svært,
    men jeg ville vælge at tage med klassen, og så prøve at få det bedste ud af det. :o)
    Ringer de og fortæller en dårlig "nyhed", så kan du tage den derfra, og tænke positivt på at du havde nogle gode stunder med din klasse indtil da. Men det er jo heller ikke sikkert at det er mega negativt med Shake??

• #8   20. jun 2008 REB
    ja det er self rigtigt..

nej, men tror han måske har noget ledbetændelse i koden, det er derfor han skal afsted..
    Og så skal han tjekkes for slinger, da han har symptomer på det :'/
    det er det jeg er bange for at få afvide at han har

• #9   20. jun 2008 Jeg forstår godt det må være et svært valg. Jeg blir student næste år og glædr mig allerede MEGA når man ser flk i år med huerne på !

Hvis jeg var dig, så ville jeg ta på den studenterrundte, og så få et familiemedlem eller en god ven / veninde til at tage sig af Shake. Og så vente til du kommer hjem igen, med at få afvide hvad der skal ske.

Evt. lade som om det først er næste dag Shake ska i røntgen. Bare et foreslag... Men sørg for at nyde din dag, som du siger sker det højst sandsynligt kun en gang i livet smiley

• #10   20. jun 2008 AA
    ja, har du ret i.. ved bare ikke hvem der vil bruge flere timer derover på at se at de ordner shake.. smiley

vi starter fra kl 8 om morgenen med at køre og til kl 9 om aftenen, så det er en lang tur smiley

• #11   20. jun 2008 hej janni...

det er jeg da ked af at hører med ham... han var da ellers lige blevet go igen..

sys helt klart du skal tage med ud og kører... det er ond in a life time oplevelse, og den kommer du ALDRIG til a genleve igen... har du ikke nogen hjemmefra der kan tage med ham, og se til ham?

du må da lige sige til hvad du finder ud af, for ville gerne tro det er svært og vælge.....

Kom ud i den sotre lastbil og kør, også se om du ikke kan glemme ham lidt den dag, og hvis de ringer at det er noget alvorligt, så kan du jo altid tage hjem som de andre også skriver...

Kram louise

• #12   20. jun 2008 Janni H
    Kan jeg godt forstår, det bliver en lang lang dag for dig... men så alligevel fantastisk...
    Hvis du ikke finder nogen til at tage med Shake, kan du så ikke få dem til at ringe til dine forældre eller søster i stedet for til dig evt.? Så er du fri for at få afvide hvad der skal ske først

• #13   20. jun 2008 Hvad dag er det Janni?

• #14   20. jun 2008 Janni
    Jeg ville altså tage med på studenterkørsel. Få nogle andre til at tage sig af din hest, han skal helt sikkert blive behandlet godt, også selvom du ikke er der.
    Jeg skal selv ud og køre fredag, og jeg ville også vælge at tage ud og køre fremfor at være ved hesten.

• #15   20. jun 2008 Louise:
    ja det er noget rigtig møg med ham smiley
    og ikke nok med det, så er smeden måske kommet til at sømstikke ham i går, da han fik nye sko på.. han vil i hvert fald kun træde ned på spidsen af hoven på venstre forben nu..
    så fik en ud og rykke skoen af kl 10 i går aftes.. smiley

han er stadig ekstremt øm i dag, så det er bare træls smiley

kan evt spørge min veninde om hun vil være der, men det tager flere timer med alle de undersøgelser de skal lave på ham, så tvivler på at hun kan og vil bruge sin dag på det smiley

• #16   20. jun 2008 AA
    jo, men mine forældre har ikke forstand på heste smiley
    min far er den eneste der virkelig støtter mig i det her, men han aner bare ikke en dyt om hesteskader osv..
    Min mor ved mere, men er på arbejde, og tager derfor ikke telefonen, og hendes man er røv træls smiley
    desuden vil jeg gerne at de kontakter mig, er bare bange for at han fejler noget slemt smiley

• #17   20. jun 2008 Janni H
    nej okay, så kan jeg godt se det ikke nytter noget smiley er nu ogs rare selv at tale med dem så man kan stille evt. spørgsmål...

Hvad så med at du aftaler, at du ringe / de ringer fredag, evt. om formiddagen ?

• #18   20. jun 2008 AA
    dejlige katrine har tilbudt at være ved ham smiley
    så kan de fortælle alt til hende.. smiley
    han skal måske tjekkes over to dage.. altså både torsdag og fredag, men det snakker jeg nærmere med dem om, når jeg aflever ham onsdag.

• #19   20. jun 2008 Janni H

godt du fandt en løsning smiley

• #20   20. jun 2008 AA
    ja det er dejligt hun vil gøre det smiley

• #21   20. jun 2008 Jeg tror du kommer til at glemme det, når du bliver student. Jeg holdte sidste skoledag, mens min pony var herhjemme og vi ikke vidste om hun skulle slåes ned eller ej pga. forfangenhed, og jeg glemte det, det var rart, selvom at jeg havde deet præcis ligesom dig, før jeg tog afsted.

• #22   20. jun 2008 kør med og nyd festen, og få en du stoler på til at køre med hesten!

Kommentér på:
Er så splittet :'/

Annonce