{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

splittet-Roskilde Dyrskue {{forumTopicSubject}}

Jeg hader den her slags situationer:

Jeg skulle fra begyndelsen havde været på dyrskuet med en af mine veninder på min egen alder.

Ingen problem. Indtil En har mine andre veninder -8lidt yngre) siger at vi havde aftalt at vi skulle derhen i morgen, men jeg er næsten sikker på at det skulle vi havde været i dag (fredag)
Oveni det havde jeg sagt ja, til at tage derud med en 3. fra gården, som kunne køre os derud. Perfekt tænker jeg, så er vi frie for at tage bussen + hun er rigtig sjov xD

Så skriver jeg til veninde nr. 2 Hva så ? HVornår skulle vi være sammen ? Og så sagde hun at det var imorgen. Jeg tænker bare at så er vi da bare sammen allesammen, meeeen veninde nr 1 (som jeg jo sagde ja først til) vil derud med hendes mor -.-' Jeg elsker ikke ligefrem mødre, specielt ikke når mig og veninde 2 havde aftalt at lave ting som mødre ikke skal være med til xD og det havde jeg glædet mig riiigtig meget til.
Sidst men ikke mindst min far spurgte mig også om vi skulle tage derud i morgen. jeg VIL derud med min far, for vi skal købe nyt udstyr til mig og min kommende hest. + søndag skal jeg muligvis prøve hest hele dagen, så der får jeg ikke tid.

HEEEEEEELP

Hvem skal jeg 'vælge' ??

Er virkelig frustreret over den her situation, fordi det betyder en del for mig at komme på den årlige tur på dyrskue.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  splittet-Roskilde Dyrskue
Kommentér på:
splittet-Roskilde Dyrskue

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce