{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Tak for alt HG :D (et takkende opstød) {{forumTopicSubject}}

Jeg synes lige jeg vil sige noget sødt til HG´s befolkning smiley :

Ved I hvad? I har faktisk lært mig en masse fagligt om heste med alle disse debatter osv. Faktisk er I HG´er utrolig venlige til at komme med gode lange svar som man virkelig kan forstå.
I dag (nævner intet navn, aner ikke om det så bliver udhængning) bare for at komme med et eksempel spurgte jeg én hvad det var for noget hendes pony fejlede. Jeg fik så en god, lang, beskrivende besked tilbage med svaret.
Og det er ikke første gang!
Faktisk vil jeg sige 1000 tak HG fordi I har givet mig en masse ny viden om heste,

Faktisk har I også hjulpet mit ordforråd en hel del, har fået en masse nye ord at bruge smiley
Desuden har I lært mig at få ejne holdninger, bruge dem og argumentere for dem! Jeg føler faktisk til tider ret så klog når jeg argumentere for et eller andet xD

Desuden vil jeg takke jer RIGTIG mange gange for opbagningen med Magic! smiley
Som I nok ved har han fået opereret øjet væk og jeg selv har fået nethindeløsning og har været igennem en kæmpe operation.
Jeg havde MEGET seriøse salgstanker i hovedet og jeg var virkelig nede! men så hjalp I HG´er mig vidre (self. fik jeg også hjælp IRL), men synes alligevel I skal have en ordentlig tak for det smiley

-MOE (som lige pludselig har fået skrevet det indlæg hun længe har villet for at takke HG. En byrde fattigere xD)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for alt HG :D (et takkende opstød)
Kommentér på:
Tak for alt HG :D (et takkende opstød)

Annonce