{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Lav... Hvorfor tror i? {{forumTopicSubject}}

Min hest har fået en lav, og jeg har skrevet og spurgt personen hvorfor, MEGET pænt, men han har bare slettet min besked. Det er den eneste af mine heste der har fået lav, så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i mener grunden kunne være, og hvad jeg kan gøre bedre.
Jeg selv bruger også hele skalaen, men kun meget sjældent lav, og altid med en begrundelse, som at alle billeder er MEGET slørede og ikke viser heste.

Jeg håber at nogle vil hjælpe mig lidt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lav... Hvorfor tror i?
  • #1   4. jun 2008 E det ikke lige meget med de bedømmelser?

• #3   4. jun 2008 folk bedømmer vel bare om hva de sys om hesten

• #4   4. jun 2008 http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=27347

Ups, glemte linket.

Jeg vil gerne vide hvad i mener jeg kan gøre bedre ved profilen.

Der står at han ikke begrunder middel, hvilket jeg heller ikke selv gør, men ikke noget om at han ikke begrunder lav. Det er ikke hævnkarakter, da jeg først har givet hans hest siden (hvilket heller ikke er hævnkarakter)

• #5   4. jun 2008 Jeg besvarer ikke spørgsmål omkring middel, kun lav!
    Får jeg flere beskeder fra samme bruger, om hvorfor jeg har givet middel, bliver det ændret til lav!
    Kig længere nede for beskrivelse af min karakter givning.
    Begrunder kun, hvis folk kan spørge pænt, og ikke giver hævn karakter

Lav:
    Næsten ingen billeder
    Ingen beskrivelse
    dårlige billeder
    Alt for ens billeder
    Eller en hest jeg syntes ser kedelig ud

Det er hvad han skriver om karakter

• #7   4. jun 2008 Jeg vil prøve at se hvad jeg har, men det er nu meget svært når de ikke er en ridehest, de få ridebilleder jeg har som ikke er helt slørede er med.
    Vil det være bedre med færre billeder, som mange og så for mange der ligner hinanden?
    Nogle flere sammen med flokken?

• #8   4. jun 2008 Det kan være at personen ikke kan lide frisere.

• #9   4. jun 2008 Syntes ikke den ligger til en lav. Men som Fie siger, syntes jeg også billederne er lidt kedelige og sløret. Tag nogle billeder med stærke faver og med forskellige baggrunde og ja også med flokken. smiley

• #10   4. jun 2008 Team Windswept
    Det var også min tanke, men desværre kan man vist ikke se hans bedømmelsesfordeling (altså hvilke heste der har fået hvad) For jeg kunne da bedre forstå hvorfor hvis det havde været nogle af de unge, med ikke ret mange billeder.
    Men jeg har prøvet at skrive til ham igen, for han skriver jo at han kun besvarer spørgsmål omkring lav, så er det da flabet bare at slette spørgsmålet. Men jeg har skrevet pænt igen.

Vil nu stadig gerne have gode råd fra jer, til hvad jeg kan ændre, evt andet første billede?

• #11   4. jun 2008 Lena Bachwart .
    Jeg må ud og tage nye billeder, men jeg kan ikke få bedre ridebilleder, da hun ikke kan rides, i alt fald ikke for tiden, måske aldrig igen. Er det så ikke bedst at beholde de lidt slørede med sadel og rytter, som at der slet ingen er, eller hvad?
    Det er galt med en sort hest, kræver det et f*ndes godt kamera for at tage tydelige billeder, og det har jeg ikke haft. Jeg synes måske at der bliver lagt lidt for store krav til billede kvalitet herinde, det er jo ikke alle der har dyre digikameraer eller fotografer til at tage de gode billeder, vi skal huske at det er en side for alle, men det er jo en helt anden debat smiley

• #13   4. jun 2008 Fie Nielsen * Wild One (L) *
    Prøver jeg hvis han sletter igen. Men der er mange spørgsmål om middel i hans hests profil, og de er ikke blevet slettet.
    Men jeg tror nu ikke at det gør den store forskel, når han har slettet og ignioreret en gang, pb er lettere at igniorere.

Jeg ville nu bare bruge indlægget til at høre hvad i mente jeg kunne gøre bedre ved hendes profil smiley

• #14   4. jun 2008 Det er en der har pænt ondt i røven over at du har en sådan smuk frieser. Folk der ikke kan argumentere for deres bedømmelser har et problem. Jeg hader det også selv, og folk kommer også tit med den der "det er jo ligemeget hvad den får" ja, men er det hyggeligt at være herinde, for at bedømme hinandens heste og pludselig får man kastet en lav i hovedet uden en begrundelse?
    - Rigtig fin hest, jeg smed altså en høj. =)

Team Widswept - Hvis man ikke kan li' racen er det da dumt at bedømme den? Så lader man bare vær' med bedømme den, hvis ikke man bryder sig om hestens udseende.

• #15   4. jun 2008 Labaniet - Det er sikkert en klaphat som bedømmer lav, fordi han ikke kan lide friesere.. Sådan er der jo nogle der bedømmer, og det er dælme plat.

• #16   4. jun 2008 altså det er en meget ens profil, men det er LANGT fra lav.

• #17   4. jun 2008 Jeg fik lav fra en "mandlig" bruger også, fordi jeg havde bedt ham om at sætte nogle billeder ind, ved oprettelse, hvor man kunne se ham og ikke 30 forskellige andre mennesker omkring hesten. Det skulle forstås som en hjælp så det var nemmere at komme ind, men nej nej onde onde mig da.. Og så blev jeg sat på filterliste efter han havde givet mig lav. Så opføre man sig virkelig som en 3 årig.

• #18   4. jun 2008 Så har jeg været igennem mine gamle billeder og lagt lidt andre ind. Hvad synes i nu. HVad mangler jeg ellers. Jeg har nogle flere billeder fra løsspringningen da hun var to, men de er ikke så gode, der er dog mere gang i dem, er det bedre med nogle flere af dem?

Karina B
    Det tror jeg da på. Så har man da for lidt at gå op i.

Kommentér på:
Lav... Hvorfor tror i?

Annonce