{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AV min ankel (forvredet)
  • #1   17. maj 2008 ÅÅÅh.. føler med dig!!! er selv ved at pleje mn ankel.. Lotte kom til at sparke mig over den i går..og blev stående på den.. så den er bare hævet fuldstendig op.. og var nød til at tvinge mig selv til at løbe i dag.. da jeg var på dyrskue.. så nu er den bare helt død nu smiley

• #2   17. maj 2008 auv. jeg hoppede på trambolin , men landede forkekt og knækker totalt sammen og lander alt for tungt på venstre fod og lander tungt. og kan praktisk talt ike gå de næste 5 min så det gør bare auv. den er stadig ret hævet

• #3   17. maj 2008 Aaavs smiley åååh..det gør bare så ondt :S

• #4   17. maj 2008 Jeg forvred også min fod i onsdags da jeg skulle op på en hest x(
    Jeg blev rigtig svimmel og væltede xx(
    Men der skete ikke noget og jeg er begyndt at kunne gå så småt heldigvis, da jeg skal ta' ryttermærke på torsdag.

• #5   17. maj 2008 Jeg går på springefterskole (gymnastik) og da jeg var til mit valgfag med stortrambolin (store, rektangulære tramboliner, der er gravet ned), var der en dreng der hoppede ned mellem graven (den store bløde kæmpemadras) og trambolinen, så hans fod gik af led.
    Han brækkede fodledet og må ikke støtte på benet i 12 uger og kommer nok aldrig til at springe..

såå, ha' du ikke så ondt af dig selv smiley smiley

Kommentér på:
AV min ankel (forvredet)

Annonce