Dårlig samvittighed!... {{forumTopicSubject}}
Jeg har været rigtig træls overfor min veninde...! Og det har givet mig dårlig samvittighed..! - men jeg har ikke gjordt det med vilje!..
Det hele startede med at jeg kom til at ødelægge hende yndlings kuldepen som hun var rigtig glad få, og den var også noget speciel. Og det skete jo fordi vi legede med alle vores blyanter, kuglepen og alt det der som nu er i et penalhus...! Jeg tager så hendes yndlings kuglepen og så slår jeg den ned i bordet fordi jeg vil tromme lidt på bordet, så gik den self. i stykker og hun blev mega kedate..! men hun sagde så at det nok skulle gå og det ikke gjord noget!.. Nå, men så stoppede den leg.
Her igår spørger hun så pænt om hun må låne en af mine stiftblyanter, og selfølgelig må hun det, men dum som jeg er kommer jeg til at hakke spidsen af bly'et ned i hende hånd så det begyndte at bløde og det, det gjord tydeligvis meget ondt, men hun sagde efter hun havde ømmet sig, at det var okay. Allerede dér begynder jeg at få dårlig samvittighed..!
Idag da vi havde fri, slåsser hende og jeg med blomster (Blomsterkrig) for sjov. jeg tager så fat i hendes jakke og hun laver sådan et hop tilbage så jakken går i stykker, der kom en lille reven i den, og der blev hun kedate for den var ny og den var osse skide flot. Jeg for vildt dårlig samvittighed og jeg har det stadig, men hun siger bare at det ikke gøre noget, men ARG...! Jeg dummer mig så meget..! Jeg er virkelig kedate over det at jeg bare bliver ved med at ødelægge noget eller komme til at skade hende.!.. Hvad bliver det næste? Jeg er så kedate over det der er sket...
- Skulle bare ud med det..!
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
2. så staves det ked af det og ikke kedate xD - sorry men kunne ikk have det..
3. så er det jo ikke noget du gør med vilje, men kan godt se at det er lidt øv.. (:
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.607
©MATO. *I sverige til søndag*
- Hvis den betyder noget for hende, så betyder den da noget for hende,
- Jeg er lidt ligeglad med hvordan ked af det staves..! i denne situation..!
ved da godt det er en stavefejl, men fuck nu det
- jaja...!
mar 2006
jan 2007
- Jeg siger da ikke jeg er ligeglad med det i svar...! Jeg er bare lidt ligeglad med stavefejlene...! så det er det der sker...
mar 2006
jan 2007
Dårlig samvittighed!...