{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Dårlig samvittighed!... {{forumTopicSubject}}

Jeg har været rigtig træls overfor min veninde...! Og det har givet mig dårlig samvittighed..! - men jeg har ikke gjordt det med vilje!..

Det hele startede med at jeg kom til at ødelægge hende yndlings kuldepen som hun var rigtig glad få, og den var også noget speciel. Og det skete jo fordi vi legede med alle vores blyanter, kuglepen og alt det der som nu er i et penalhus...! Jeg tager så hendes yndlings kuglepen og så slår jeg den ned i bordet fordi jeg vil tromme lidt på bordet, så gik den self. i stykker og hun blev mega kedate..! men hun sagde så at det nok skulle gå og det ikke gjord noget!.. Nå, men så stoppede den leg.

Her igår spørger hun så pænt om hun må låne en af mine stiftblyanter, og selfølgelig må hun det, men dum som jeg er kommer jeg til at hakke spidsen af bly'et ned i hende hånd så det begyndte at bløde og det, det gjord tydeligvis meget ondt, men hun sagde efter hun havde ømmet sig, at det var okay. Allerede dér begynder jeg at få dårlig samvittighed..!

Idag da vi havde fri, slåsser hende og jeg med blomster (Blomsterkrig) for sjov. jeg tager så fat i hendes jakke og hun laver sådan et hop tilbage så jakken går i stykker, der kom en lille reven i den, og der blev hun kedate for den var ny og den var osse skide flot. Jeg for vildt dårlig samvittighed og jeg har det stadig, men hun siger bare at det ikke gøre noget, men ARG...! Jeg dummer mig så meget..! Jeg er virkelig kedate over det at jeg bare bliver ved med at ødelægge noget eller komme til at skade hende.!.. Hvad bliver det næste? Jeg er så kedate over det der er sket...

- Skulle bare ud med det..!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig samvittighed!...
Kommentér på:
Dårlig samvittighed!...

Annonce