Dårlig samvittighed.... {{forumTopicSubject}}
Halløj!
Det handler enkelte om at jeg sidder med verdens dårligst samvittighed, over at jeg ikke kan gøre noget med min pony....
Jeg er lige blevet opereret for 3 gang på få måneder, denne gang akut(tarmslyng,tarmstop og arvæv) og det betyder at jeg skal igen holde mindst 6-8 ugers pause, hvor jeg IKKE må lave noget..
Det betyder også at jeg ikke kan lave noget med min højt elskede pony. Jeg må ikke trække ham, må ikke ride, selv det at strigle må jeg ikke uden voksen opsyn. Han bliver passet af min højt elskede underviser, og hans part. De passer ham som var han deres egen. Min underviser er lidt ala min "hestemor" det var hende der fandt ham, og hun føler også at han er hendes lille "baby pony"
Jeg har det rigtigt svært ved ikke at kan gøre noget. Føler at jeg svigter Kazan(min pony), og er bange for at vores ellers så super tætte bånd, ikke vil være der når jeg kan igen.
Som skrevet før er det 3 gang jeg er blevet opereret, jeg nåede kun at ride engang enden jeg blev opereret akut. Den ridetur var helt igennem fantatisk. Han passede på mig, og båndet var der fra starten af.
Men sidder stadig med følelsen af at jeg svigter ham, kan i følge mig?
Så hvis der er andre der på nogle måder har prøvet det samme, eller noget lignede, ville jeg blive rigtigt glad for at høre hvad i gjorde, og hvordan i fik den skydfølelse væk.....
Håber virkelig at der er en eller flere der kan hjælpe mig, det ville betyde meget at høre fra andre.
mar 2013
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 182
jan 2011
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 13 Svar: 73
aug 2009
Følger: 93 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 75
sep 2011
Følger: 58 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 105 Svar: 442
Dårlig samvittighed....