{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Endelig Lys I Den Sorte Tundel :D {{forumTopicSubject}}

Yes Yes Yes .................

Ja Nu Får i hele Historien:
ja eg tog På skiferie I Uge 7 Som sædvandelig. men da jeg Kommer hjem en uge efter Haved smokie Fået et Lille bitte sår På det ene Bagben.. vi vented et Par Uger med a Ringe til dyrelægen Får Små sår Går Jo tit Hurtig væk men det Gorde det her Ikke ......

vi ringed tll Dyrelægen & Hun Kom ud og så på Ham hun sagde a det måske var nogen sener der haved Viklet siig sammen smiley men hun vidste det ikke smiley så hun sagde han skulle Have Boksro.. Og så skulle vi ringe til Fakse dyrehospital..

Da vi KOm der op fik han taget en masse Prøver Og Sådan.. han skulle røngenfotorgraferes. Og det viste sig a han haved Meget Lidt Påbegyndene SPAT !! Da jeg fik det a vide var jeg lige ved a Tude får en voksen fra stalden Måtte AFLIVE sin hest pågrund a Spat !? eg blev ordenlig ked a det de sagde a vi skulle tage hjem Også ringe til vores Private dyrelæge & Sige a han skulle Have en Ledbehandling!!?

Det fik han så Og så skulle han have Boksro i 3 dage.. Også måtte han Komme På SYGEFOLD...Også skulle jeg Skridte i 3 Lange uger smeden Kom så Og lagde Nogen spiszal Sko På !?..

SÅ her i dag Kom dyrelægen da der var Gået de 3 uger :s Så skulle vi Jo se om han skulle gå 3 Uger til eller om jeg måtte Påbegynde Genoptræningen :s
Yiir hun sgade han Var mega Fin Og jeg Måtte Påbegynde Genoptræningen smiley

Her Kommer mit Genoptrænings Program:

Uge 1-2:

Trap Op til 40-50 Min. Under rytter ..

Uge 3-4:

Forsat skridt til 30-40 minutter Under Rytter..
Let Arbejde i Trav op Lige spor Lægges ind imellem skridtarbejdet. Start med 3 minutter for hver 10 minutter skridt, Øg med ca 1 min hver Trejde Dag..

Uge 5-6

Skridt ca. 30-40 min. under rytter.
påbegynd arbejde på buet spor i trav forsat med skridtinvattalerne..

uge 7-8..

Påbegynd Arbejde i Galop på Lige spor, start med ½ min Og trap op med ½ min. hver trejde Dag..
Trap dernæst Op til Påtænkt ridebrug..

Jeg er i Uge 3-4 Nu ::D

Håber i vil Kommentere det ::d
det har været en Lidt Hår omgang..

Mange Knus: Louise & Smokie..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig Lys I Den Sorte Tundel :D
Kommentér på:
Endelig Lys I Den Sorte Tundel :D

Annonce