{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

har jeg gjort noget? ;s {{forumTopicSubject}}

DET HAR INTET MED HESTE AT GØRE!

det fordi at der er den her dreng, som jeg er heeeelt væk i, og jeg skriver meget med ham.
han har spurgt mig op til flere gange, men da vi har været kærester før, og det ikke gik har jeg ikke turdet tage chancen endnu. vi har skrevet sammen 24/7 en måned eller sådan noget, og vi snakker også meget sammen i skolen, og vi snakker i telefon ca. 4 gange om dagen.¨
men i dag har han virket så fjern, som om der er et eller andet der går ham på, eller som om jeg har gjort ham noget. han sagde ikke et ord oppe i skolen, og han har ikke ringet en eneste gang i dag, vi har desuden også kun skrevet meget lidt sammen i dag.
han plejer normalt at kalde mig skat osv. men han har slet ikke kaldt mig noget hele dagen.

er det mig der er noget galt med, eller har han et problem?
jeg har ikke gjort ham noget, eller sagt noget til ham som jeg ikke har sagt før, og han siger også at der ikke er noget galt. men jeg tror ikke på ham, jeg har ringet, men han vil ikke snakke om det?

vi har været kærester 2 gange før, han er et år og nogle måneder yngre end mig, men for mig betyder det ingenting.

please svar mig s;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har jeg gjort noget? ;s
Kommentér på:
har jeg gjort noget? ;s

Annonce