{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Hvor kært har man livet? {{forumTopicSubject}}

Puha jeg er stadig lidt rundt på gulvet...

Min mor og jeg var ude for at handle lidt ind og på vejen hjem kører vi forbi en ulykke, mellem en cyklist og en lastbil. Ulykken var lige sket... Det første man så var lastbilen, hvor cyklen ligger lige under fronten, og flere meter længere bag lastbilen ligger en person dækket til af et lagen, så der har ikke været noget at gøre der :S

Sådan som cyklen lå under lastbilen, så det ud til, at cyklisten skulle køre tværs over vejen, og har så troet, at han/hun kunne nå over....

Det sætter tankerne så meget igang... Hvor tit er det lige, at man liige tager chancen over vejen? Hvor kært har man livet? Vil man risikere sit liv, fordi man ikke lige gider vente på, at bilen er kørt forbi?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kært har man livet?
  • #1   2. maj 2008 tror ikke at personen har set sig for smiley en i min familie er lige blevet kørt ned af en lastbil for 2 uger siden. han var os på cykel, og han glemte at kigge sig for. han døde på stedet ..

• #2   2. maj 2008 <b>Lykke</b>

Det er jo ganske normalt, at man næsten skal prøve det på egen krop før man tager sig synderligt af det, selvom man udemærket ved, hvad risikoen er... Desværre er vi mennesker nok sat sammen sådan...

• #3   2. maj 2008 <b>*Camilla HMR - TEAM WINNIE *</b>

Det er jeg ked af at høre... Jeg håber dig og din familie har det godt...

• #4   2. maj 2008 Det er egentlig rigtig nok det du skriver ..
    Og jeg laver den da tit, "Orh jeg kan da sagtens nå over"
    Jeg passere faktisk en rimlig trafikeret vej, med pænt mange lastbiler, hver dag når jeg skal til og fra Rony, og der tænker jeg netop som du nævner ..

Uhyggeligt at tænke på /:

Skal helt klart til at tænke mig lidt mere om .. Tak for det smiley

• #5   2. maj 2008 Lastbiler er noget Fanden har skabt på en dårlig dag... Jeg har aldrig kunnet fordrage når en lastbil eller bus kører forbi mig når jeg er på cykel eller scooter... og da slet ikke efter jeg selv blev kørt ned af en lastbil.

Man hører så meget om ulykker mellem en lastbil og en cyklist, og det er som regel lastbilen der får skylden. Men tit og ofte, så er cyklister faktisk selv skyld i ulykkerne fordi de ikke tænker sig ordentligt om...

• #6   2. maj 2008 Jeg er glad for at det ikke kun er hos mig at tankerne bliver sat igang

• #7   2. maj 2008 Har normalt ingen tålmodighed, men i trafikken venter jeg gerne hvis jeg ikke er 100% sikker på jeg kan nå over, og holder mig altid beg en lastbil også selvom jeg køre på cykelstien på scooter

Kommentér på:
Hvor kært har man livet?

Annonce