Neej, hvor var det sødt gjort (: {{forumTopicSubject}}
Var til folkedanse festival i Tørring, og der var der Serber, østriger og nordmænd.
Vi har så været ude at vise hver vores forskellige slags danse rundt omkring.
bla. Vejle, Horsens, Jelling og Tørring.
fredag og lørdag var der så kom sammen med alle de andre og lære deres danse og de lærte vores.
Det mest spændende at lære var de serbiske danse.
Jeg blev budt to gange.
ved den anden dans, var der en dreng som bare smilte af mig hele tiden, og han blev bare ved med at smile.
Da dansen var færdig kom han over og sagde (på engelsk) at jeg var god til at danse.
^ fredagen ^
(Lørdag)
Så om lørdagen var vi til opvisning igen og om aftenen igen lære nogle flere udenlandske danse + give gaver til de udenlandske dansere.
Så kommer ham der smilede til mig, ind på vores værelser og sagde jeg skulle gå med ham, det gør jeg så sammen med en veninde, og vi går der hen hvor de bor og han spørger om han må få et billede af mig, det får han så og det var så det (:
Så om aftenen byder jeg ham op til dans og vi danser egentlig kun os to, så stopper folk med at danse og vi går alle ud på gangen, mig og en veninde sitter os på en bænk, og jeg ser en drengen et stykke tid, eca. 15 min. efter kommer han og han har købt en slush ice til mig ;D
helt vildt kært.
Alle hans venner/veninder kommer og tager billeder af os mens vi sidder ved siden af hinanden ;D
Inden vi gik i seng, gik han over til min veninde og sagde "I love her" og pegede over på mig ;D
Syns det er så sødt ;D
At han købte en slush ice og han spurgte om jeg ville have en mere ;D
Kommer sku til at savne de serber!!
Vi snakkedede først rigtigt med dem fra fredag til søndag hvor de rejste og de kom om mandagen i sidste uge og rejste i søndags ;D
Fik heldigvis en masse facebooks ;D
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1369 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.478
Neej, hvor var det sødt gjort (: