{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

mon det betød noget ?? {{forumTopicSubject}}

jeg var i kirken til konfirmation i lørdags. og det skal lige siges at jeg ikke er døbt da jeg har en lidt anderledes trosretning, men nok om det.
Vi sætter os ind i kirken, jeg kommer til at sidde lige ved siden af en tavle, hvorpå der står dåb og nadver.
Da jeg åbner den salmebog jeg fik ligger der et papir fra en dåb dagen før, jeg ligger papire ved siden af mig. som så blæser ned på gulvet.
LIdt efter blæser dette papir ned på gulvet, jeg prøver så at samle det op, men slår hovedet ind i den der tavle, hvilket gjorde ret ondt og jeg fik en bule af det.
da vi så er ved at være færdig, falder den der tavle ned fra sin knage lige ved siden af mig på bænken, så det der dåb ord i lige i min øjn højde.
Men en masse søde mennesker i kriken hjælper mig så med at få den der tavle op på plads.
Da vi så er på vej ud, får jeg øje på sådan en slags stor kalender som man kunne se hvad der skete i kirken i løbet af ugen. og der stod kun lige dåb hele hele vejen ned.
Hmmm nu tænker jeg mon der var nogen der prøvede at fortælle mig noget med hensyn til dåb ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mon det betød noget ??
Kommentér på:
mon det betød noget ??

Annonce