Han bed efter struben! {{forumTopicSubject}}
Godaften alle sammen.
Jeg ville bare lige dele en forfærdelig oplevelse med jer.
I weekenden var min veninde og jeg ude at ride en tur på vores små ponyer. De to ponyer havde aldrig set hinanden før, men tog det meget roligt under turen. Min venindes vallak havde spillet en del op til min lille hoppe, som er oppe i aldren, og som aldrig kunne finde på at gøre nogen eller noget fortræd. Vi troede bare han var lidt hingstet da han er sent kastreret. Da vi så kom hjem på banen, ville min veninde og jeg lige bytte sadel, og under skiftet for vores ponyer kort hovedkontakt. Ligepludselig bidder vallaken fast i min pony's strube, og han holdte bare fast! Min pony skreg, stejlede og bukkede, men han slap ikke. Jeg fandt den nærmeste gren, og var bare parat til at slå ham. Men så slipper han heldigvis, men løber efter hende igen, og der når min veninde heldigvis at fange ham. Vi skynder os hen og ser til min hoppe, som bare står og ser forhutlet ud. Han vidste lige hvor han skulle bide, og havde han bidt hårdere havde der gået rigitgt hul. Heldigvis blødte hun "bare" lidt, og hævede omkring såret.
Ingen ved hvad det gik af ham, og havde hun nu været en vallak eller hingst kunne vi da forstå det, men sgu da ikke når hun er hoppe! Ville bare lige dele min forfærdelige og underlige oplevelse med jer.
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 9 Emner: 164 Svar: 731
Han bed efter struben!