12. maj 2006 Følger: 177 Følgere: 185 Heste: 5 Emner: 528 Svar: 2.684
Virkelig ubehageligt dag ! :'/ {{forumTopicSubject}}
Uhh jeg har bare haft så forfærdelige oplevelser idag :'/
Min bedste ven har det ikke så godt med sig selv, og truer med selvmordsforsøg osv. Han vil ikke snakke om det lige meget hvad.. Kan næsten umuligt gøre noget for ham /:
Min veninde har været syg i 1 uge nu, og svarer hverken over sms eller opkald :'/
Nede bag ved vores hus står der 2 små shetlændere, hvor den ene har føl..
Da jeg så er på vej hjem, ser jeg at det lille føl ligger ned, hvilket den tit gør, men når man kalder på dem, kommer de travende hen til mig.. Det gjorde de ikke idag.. Virkede meget underligt. Jeg smed tasker og cykel, og gik ind til det lille føl, som der ikke var meget energi tilbage i :'/
Først reagerede han ikke rigtig i at jeg ville ha' ham på benene, og var virkelig bange for at han var tæt på døden
Den kom op at stå, men kom ikke rigtig på dupperne, så jeg gik over til fritidsordningen (som ejer ponyerne).. De sagde at de ville ha' dyrlægen ud til bøllen..
Men den dyrlæge de brugte, havde ikke en ledig tid, så jeg ringede efter min egen dyrlæge, om så jeg selv skulle betale halvdelen af regningen.
De kom hurtigt, og de kiggede på følle..
De mente at han var blevet stukket eller bidt af et insekt, og så havde han fået lift gift i kroppen.
Bettemanden fik en smertestillende sprøjte, og så skulle vi ellers holde hans muskler i gang i et kvarter..
Er lige kommet hjem derfra.. Han vågnede lidt mere op, og gik selv lidt rundt bagefter..
Dyrlægen sagde i øvrigt, at det var heldigt jeg så det, da føllet ikke havde ret godt imunforsvar.. Hvis det ikke var opdaget, var han nok ikke i live nu. <'3
Skal derud igen senere, og skal passe ham i weekenden, da jeg bor 100 meter væk fra de lille frækkerter !
Men uha det var ubehageligt. :s
Lyder til at være min ulykkesdag idag ;s . har ikke været ude at ride Golden og Shafali, så hvad mon der sker derude.. Håber ikke der sker noget ! ;/
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
Min veninde har været syg i tre uger og der er ingen der kan få fat i hende og hendes forælder kan ikke dansk-.- savner hende
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 794
maj 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 12 Emner: 66 Svar: 1.714
Virkelig ubehageligt dag ! :'/