{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Faldt om Oo {{forumTopicSubject}}

Fik lige lyst til at fortælle om den gang jeg var syg ö. Okay, det hele startede til idræt. Vi spillede badminton, mig og nogle veninder. Og drengene spillede fodbold ved siden af os på en lidt større bane. Okay, en der hedder Theis skød så ved siden af målet, og kom til at tyrre bolden lige i fjæset på mig. Så den sad pænt godt, lige omkring tindingen - yes! -.- Jeg havde så hovedpine hele dagen, jeg kom hjem og om aftenen fik jeg feber. På et tidspunkt lå jeg så på gulvet og så fjernsyn inde i stuen og kunne godt mærke at jeg fik der dårligt. Så jeg gik ud på toilettet hvor jeg så kastede op, wehu ._.' Jeg kastede så op hele natten. Og vågnede så ved 3 tiden, og ville have noge vand. Jeg stod op, og i det jeg stod op blev jeg total svimmel. Men jeg vaklede ud i køkkenet, fik fat i et glas og gik ud på toilettet for at fylde det. Jeg tog en slurk og blev så helt svimmel. Jeg gik ud i køkkenet og støttede mig op af bordet derude, men pludselig knækkede mine ben bare sammen :S virkelig ubehageligt. Så jeg smadrede ned i gulvet, og mit glas smadrede. Jeg var total stiv, kunne slet ikke finde ud af noget. Lå bare der og kiggede uden at opfatte noget hvorefter jeg så kastede op igen. Mine forældre var så kommet derud, og var blevet total forskrækket fordi jeg bare lå derude på gulvet Oo Nogen der har prøvet det? :z Det er seriøst klammo! XD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldt om Oo
Kommentér på:
Faldt om Oo

Annonce