694 visninger
|
Oprettet:
folk der ikke kan tåle ærlige bedømmel {{forumTopicSubject}}
Jeg har bestemt mig for, jeg VIL give ærlige bedømmelser, jeg vil ikke folk skal fortælle mig hvad jeg skal give deres heste af karakter.
Jeg bruger HELE skalaen, og har givet lige så mange lav som høj, men langt de fleste har fået middel, for som jeg ser det, skal det gives til heste der ser normale ud, og det gør størstedelen af hestene jo.
Jeg har fået mange sjove beskeder, også nogle knap så sjove, omkring mine bedømmelser.
Men jeg har lige fået den bedste:
Jeg vil kun have høj og ekstra-høj, så når du bare giver middel, så skal du slette din bedømmelse, ellers siger jeg det til en admin!
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.105
sådan en ****** heeh
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 29
Er blevet kaldt klamme bøsse nar, af en på 34, det er bestemt ikke de små piger der er værst med hvad de skriver.
De skriver bare: din er grimmere end min, så ret bedømmelse!
Men man skal jo ikke bedømme efter hvordan ens egen ser ud, men hvordan deres ser ud.
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 123
Helt ærlig, hvis langt de fleste skal have høj som standard karakter, er der ikke meget høj over den tilbage hva?
nov 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 18
apr 2005
Følger: 96 Følgere: 96 Heste: 8 Emner: 337 Svar: 2.514
Wauw troede kun at det var de små piger der skrev sådan
sep 2007
Jeg sletter også regelmæssigt zenago's bedømmelser, da jeg syntes de kommer på et forkert grundlag.
Men skal jeg være ærlig, syntes jeg heller ikke han fortjener mere end middel.
mar 2006
Følger: 83 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 94 Svar: 1.067
Alle dem der ikke fortjener det - bedømmer jeg bare ikke, sådan er vi jo så forskellige ;o)
Jeg respekterer enhver bedømmelse af mine heste - men håber da altid der følger en kommentar med hvis der er noget jeg kan gøre bedre ;o)
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 91 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 1.183
Middel er jo slet ikke dårlig, det er jo bare middel.
Jeg har fået så mange hævnkarakter, så jeg valgte til sidst at skrive til ALLE dem jeg havde givet middel/lav at jeg slettede bedømmelsen pga. hævnkarakterer.
Så jeg bedømmer kun, når der er fortjent en høj. Ellers bedømmer jeg slet ikke. men jeg plejer at skrive hvad jeg synes der mangler i profilen og roser også for de gode ting.
///Lykkebrundinen
apr 2005
Og jeg er ikke bleg for at skrive min mening. og jeg kan også godt tåle at få lav og middel. når der er skreven hvorfor. og jeg godtager ikke : fordi du er ond og give mig middel, så får du også middel.
sep 2007
Jeg har lige fået en ny:
hvad bilder du dig ind at give MIG middel? Din hest er klam, uden varieret billeder.
Hvis du ikke ændre din karakter giver jeg dig lav, og stemmer dig ud
apr 2005
Nej jeg er en Kælling og en so. møj ko og en "bits" ( dem er ikke kan stave )
Mine heste er de grimmeste i verden, og det er da også helt ok at ikke alle kan lide mine heste..
Men gider ikke høre på lort fordi man giver et pige-barn en middel pga af 5 slørede billeder og en kat!!!!!!!!!!!!
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.242
Jeg har valgt slet ikke at få/give bedømmelser, da jeg synes at man ikke kan give middel eller lav uden at få udstemme og hævnkarakter + meget ubehagelige beskeder :o)
aug 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 1.177
Jeg havde også givet middel til en, fordi hun havde dårlige billeder og ikke særlig meget tekst..
Så fik jeg en middel igen, og da jeg spurgte hvad hun syntes jeg kunne gøre bedre, sagde hun bare at, ej men det var fordi mine billeder var mørke ? - og mine billeder er alt andet end mørke :b ?
apr 2004
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 1.919
Utroligt at nogen er så barnlige (:
Jeg er lidt ligeglad med hvilken bedømmelse min hest får , bare jeg har en kommentar med
Hævn-karakter er en slem ting, som jeg aldrig kunne finde på
Og vil sige at det er "synd" for dig at bare fordi du siger din ærlige mening så bliver du svinet til på det groveste ..
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 91 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 1.183
Folk tager straks middel eller lav som noget negativt, men det kan jo vendes til positivt.
Hvis man i flere tilfælde får lav/middel, så må der jo være noget galt.
Så det positive er jo at man får fortalt at profilen har nogle mangler, som man jo så kan prøve at ændre.
Men folk er også hurtige til at kigge billederne en gang og derefter smide en lav/middel - uden en kommentar.
Det bør folk blive bedre til, at give noget konstruktiv kritik.
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.522
viil du endelig ikk lige bedomme rex ? xD
vile gerne se hvad han ville faa, for en der giver sande karaktere x P
sep 2007
Jeg må indrømme, at selvom han blev aflivet i starten af november, har jeg først lige skrevet det.
Jeg har også først nu, skrevet at han har stået i Sverige de sidste par år.
Men ham der lånte ham, skulle gerne have nogle billeder til os, hvor han går i bjerge, lidt western og HMS
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 754
Jeg gider nemlig heller ikke være "tvunget" til at give høj til alle. Der erlidt for mange der tror at deres hest bare er verdens bedste. alt imens jeg sidder og tænker hvad vilde dog med den?
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.642
Men kan man ikke lide at nogen bruger hele skalaen, kan man jo bare trykke på den dèr knap, så folk ikke kan bedømme ens heste.
sep 2007
hvordan kan du gik ham lav!!?
ja der er ikke ret mange billeder og de er lidt ens men han er i hvertfald mere værd end lav! havde ikke nogle gode billeder a ham hvor vi red eller sprang, men er på vej.
fra en pige med 5 slørede og mørke billeder af en pony i sin boks
apr 2005
apr 2004
Jeg læste lige en af dem du havde fra en, der skrev noget med at du havde givet hende lav så hvis du ikke rettede det ville hun give alle din (utrolig smukke) heste lav
Jeg forstår altså ikke de piger/kvinder
apr 2004
Blogger
Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.570
Jeg vil også give ret i, jo ældre folk bliver, jo mere syntes de, at de kan tillade sig.
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
apr 2005
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
Er der en hest der i mine øjne er kedelig får den altså ikke høj, heller ikke selvom den har meget tekst og mange billeder....
peter .: Syns det er FEDT at nogen herinde tør bruge hele skalaen i stedet for det hele skal være sådan noget overfladisk R**-slikkeri X)
Sjovt at folk på den alder du beskriver kommer med så barnlige kommentareX) det kan man da ikke andet end at grine af, og hende der skriver at hendes hest kun må få x-høj og høj..LOL X)
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
Jaja det er din mening, den syntes b are ikke der er rart at blive kaldt røvslikker.. Hehe, men det er dit sprog og din mening.. Og det respektere jeg.. Så længe jeg mp sige min mening!
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
Nu var det ikke lige dig jeg hentydede til, men sådan generelt herinde X)
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 144
Jeg gider ikke blive ved med at svare, så spørgsmål om bedømmelse bliver bare ignoreret..... folk er jo alligevel ikke tilfreds med det jeg svarer.
Men peter bare klø på.... gid flere ville give ærlig bedømmelser og bruge alle karakerne.
folk der ikke kan tåle ærlige bedømmel