{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

folk der ikke kan tåle ærlige bedømmel {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestemt mig for, jeg VIL give ærlige bedømmelser, jeg vil ikke folk skal fortælle mig hvad jeg skal give deres heste af karakter.

Jeg bruger HELE skalaen, og har givet lige så mange lav som høj, men langt de fleste har fået middel, for som jeg ser det, skal det gives til heste der ser normale ud, og det gør størstedelen af hestene jo.

Jeg har fået mange sjove beskeder, også nogle knap så sjove, omkring mine bedømmelser.
Men jeg har lige fået den bedste:
Jeg vil kun have høj og ekstra-høj, så når du bare giver middel, så skal du slette din bedømmelse, ellers siger jeg det til en admin!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk der ikke kan tåle ærlige bedømmel
  • #1   25. mar 2008 haha hvor latterligt xD lyder godt nok som en lille bitte pige, der er vant til at få sin vilje xD

• #2   25. mar 2008 HAHA hvor lavt den der besked du har fået

sådan en ****** heeh

• #3   25. mar 2008 Hun var faktis 21 år, så ikke en lille pige.

Er blevet kaldt klamme bøsse nar, af en på 34, det er bestemt ikke de små piger der er værst med hvad de skriver.
    De skriver bare: din er grimmere end min, så ret bedømmelse!

Men man skal jo ikke bedømme efter hvordan ens egen ser ud, men hvordan deres ser ud.

• #5   25. mar 2008 ha ha ha ha... ja den var god, grinte du ikke lidt da du fik den besked? Jeg synes også personligt at det er noget fis, karakterskalaen er lavet med ALLE valgmuligheder, ellers kunne man ligeså godt have høj og xhøj at vælge mellem.

Helt ærlig, hvis langt de fleste skal have høj som standard karakter, er der ikke meget høj over den tilbage hva?

• #6   25. mar 2008 Giver for det meste høj, men til de heste som jeg synes der er noget specielt ved giver jeg x-tra høj... Men der var en gang da jeg havde givet middel at vedkommende skrev: Hvorfor gav du middel til '''''?:@ Og jeg sad bare og tænkt okay? Din hest er helt normal, i mine øjne i hvert fald... Det er altså bare mega irriterende, og desuden kigger jeg aldrig selv på bedømmelserne, kun hvem der fører i udfordringerne;)

• #7   25. mar 2008 Så er man da ikke voksen når man kan skrive sådan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wauw troede kun at det var de små piger der skrev sådan

• #8   25. mar 2008 Jeg sletter bare kommentarene, så i kan heller ikke gå ind og se hvem det er.
    Jeg sletter også regelmæssigt zenago's bedømmelser, da jeg syntes de kommer på et forkert grundlag.
    Men skal jeg være ærlig, syntes jeg heller ikke han fortjener mere end middel.

• #9   25. mar 2008 Jeg har valgt kun at give høj og x-høj...

Alle dem der ikke fortjener det - bedømmer jeg bare ikke, sådan er vi jo så forskellige ;o)

Jeg respekterer enhver bedømmelse af mine heste - men håber da altid der følger en kommentar med hvis der er noget jeg kan gøre bedre ;o)

• #10   25. mar 2008 Det er da utroligt at folk ikke kan tåle en bedømmelse.
    Middel er jo slet ikke dårlig, det er jo bare middel.

Jeg har fået så mange hævnkarakter, så jeg valgte til sidst at skrive til ALLE dem jeg havde givet middel/lav at jeg slettede bedømmelsen pga. hævnkarakterer.
    Så jeg bedømmer kun, når der er fortjent en høj. Ellers bedømmer jeg slet ikke. men jeg plejer at skrive hvad jeg synes der mangler i profilen og roser også for de gode ting.

///Lykkebrundinen

• #11   25. mar 2008 Jeg bruger hele Scalen fra lav til høj. x-høj er til de specile.
    Og jeg er ikke bleg for at skrive min mening. og jeg kan også godt tåle at få lav og middel. når der er skreven hvorfor. og jeg godtager ikke : fordi du er ond og give mig middel, så får du også middel.

• #12   25. mar 2008 bliver det skrevet så pænt til dig trine??

Jeg har lige fået en ny:
    hvad bilder du dig ind at give MIG middel? Din hest er klam, uden varieret billeder.
    Hvis du ikke ændre din karakter giver jeg dig lav, og stemmer dig ud

• #13   25. mar 2008 Peter ikke altid.. jeg har fået nogle, hvor jeg tænkte.: hvor en i ***** har en 10 årig lært de ord henne.

Nej jeg er en Kælling og en so. møj ko og en "bits" ( dem er ikke kan stave )

Mine heste er de grimmeste i verden, og det er da også helt ok at ikke alle kan lide mine heste..

Men gider ikke høre på lort fordi man giver et pige-barn en middel pga af 5 slørede billeder og en kat!!!!!!!!!!!!

• #14   25. mar 2008 Lol. Det er da virkelig til grin!

Jeg har valgt slet ikke at få/give bedømmelser, da jeg synes at man ikke kan give middel eller lav uden at få udstemme og hævnkarakter + meget ubehagelige beskeder :o)

• #15   25. mar 2008 Haha der er sku nogle dumme mennesker en gang imellem :b
    Jeg havde også givet middel til en, fordi hun havde dårlige billeder og ikke særlig meget tekst..
    Så fik jeg en middel igen, og da jeg spurgte hvad hun syntes jeg kunne gøre bedre, sagde hun bare at, ej men det var fordi mine billeder var mørke ? - og mine billeder er alt andet end mørke :b ?

• #16   25. mar 2008 Hold da helt op ^^
    Utroligt at nogen er så barnlige (:
    Jeg er lidt ligeglad med hvilken bedømmelse min hest får , bare jeg har en kommentar med smiley
    Hævn-karakter er en slem ting, som jeg aldrig kunne finde på smiley

Og vil sige at det er "synd" for dig at bare fordi du siger din ærlige mening så bliver du svinet til på det groveste ..

• #17   25. mar 2008 Jeg synes bare at det er enormt ærgeligt at HG er blevet så fyldt med snot dumme piger, som sviner den ene til, efter den anden, bare fordi man giver lav/middel til vedkomnes hest.
    Folk tager straks middel eller lav som noget negativt, men det kan jo vendes til positivt.
    Hvis man i flere tilfælde får lav/middel, så må der jo være noget galt.
    Så det positive er jo at man får fortalt at profilen har nogle mangler, som man jo så kan prøve at ændre.
    Men folk er også hurtige til at kigge billederne en gang og derefter smide en lav/middel - uden en kommentar.

Det bør folk blive bedre til, at give noget konstruktiv kritik.

• #18   25. mar 2008 xD
    viil du endelig ikk lige bedomme rex ? xD
    vile gerne se hvad han ville faa, for en der giver sande karaktere x P

• #19   25. mar 2008 Louise B
    Jeg må indrømme, at selvom han blev aflivet i starten af november, har jeg først lige skrevet det.
    Jeg har også først nu, skrevet at han har stået i Sverige de sidste par år.
    Men ham der lånte ham, skulle gerne have nogle billeder til os, hvor han går i bjerge, lidt western og HMS

• #20   25. mar 2008 Og det er så lige derfor jeg har fravalgt at få bedømmelser. Så harjeg en god undskyldning for ikke at bedømme andres.

Jeg gider nemlig heller ikke være "tvunget" til at give høj til alle. Der erlidt for mange der tror at deres hest bare er verdens bedste. alt imens jeg sidder og tænker hvad vilde dog med den?

• #21   25. mar 2008 Synes osse det er nogle mærkelige kommentare der bliver uddelt når man giver middel xD

Men kan man ikke lide at nogen bruger hele skalaen, kan man jo bare trykke på den dèr knap, så folk ikke kan bedømme ens heste.

• #22   25. mar 2008 en af de lidt pænere beskeder:
    hvordan kan du gik ham lav!!?

ja der er ikke ret mange billeder og de er lidt ens men han er i hvertfald mere værd end lav! havde ikke nogle gode billeder a ham hvor vi red eller sprang, men er på vej.

fra en pige med 5 slørede og mørke billeder af en pony i sin boks

• #23   25. mar 2008 Det var da en af de pæner

• #24   25. mar 2008 Trine .

Jeg læste lige en af dem du havde fra en, der skrev noget med at du havde givet hende lav så hvis du ikke rettede det ville hun give alle din (utrolig smukke) heste lav smiley

Jeg forstår altså ikke de piger/kvinder smiley

• #25   25. mar 2008 Rettelse, give alle dine heste middel også (:

• #26   25. mar 2008 Jeg kender peter, og det skal siges, st nogle af de ting der er blevet skrevet, ville jeg ikke kunne tåle at høre, og så stadig holde hovedet koldt, der er virkelig blevet sagt nogle hårde ting.
    Jeg vil også give ret i, jo ældre folk bliver, jo mere syntes de, at de kan tillade sig.

• #27   25. mar 2008 Nu vil jeg gerne lige sige min mening.. xDD Hvis det er okay.. Jeg syntes ikke man skal give lav eller middel fordi hesten er grim.. Hvis den har 20 gode og klare billeder og masser af tekst, så er det jo en høj.. Da dette er et galleri.. Og man ikke selv kan gøre for at en hest er grim og derfor skal have smidt en masse middler, eller lave i nakken fordi hesten ikke fanger en.. Selvom det har 20 klare og gode billeder + masse af god og fyldig tekst.. Det er bare min mening.. Jeg syntes nemlig selv at det er trælst at få middel og lav, uden er begrundelse.. Jeg har fået en enkelt lav fordi jeg gav hende en middel.. Og begrundelsen var at min hest var grim, dum og tyk! Haha.. xDD HUn havde mange utydlige billeder.. Og ingen tekst.. Men husk det er bare min mening.. xD smiley

• #28   25. mar 2008 Christinna - V heheh hende - ja hun blev godt nok muggen. men gjorde mig mere muggen

• #29   25. mar 2008 Semine & Pretty smiley : det er jo heller ikke fedt hvis heste man syns er meget lidt kønne absolut skal have høj, så er der da ingen ide i bedømmelsessystemet.
    Er der en hest der i mine øjne er kedelig får den altså ikke høj, heller ikke selvom den har meget tekst og mange billeder....

peter .: Syns det er FEDT at nogen herinde tør bruge hele skalaen i stedet for det hele skal være sådan noget overfladisk R**-slikkeri X)

Sjovt at folk på den alder du beskriver kommer med så barnlige kommentareX) det kan man da ikke andet end at grine af, og hende der skriver at hendes hest kun må få x-høj og høj..LOL X)

• #30   25. mar 2008 ..ENZO . :
    Jaja det er din mening, den syntes b are ikke der er rart at blive kaldt røvslikker.. Hehe, men det er dit sprog og din mening.. Og det respektere jeg.. Så længe jeg mp sige min mening!

• #31   25. mar 2008 Semine & Pretty smiley
    Nu var det ikke lige dig jeg hentydede til, men sådan generelt herinde X)

• #32   25. mar 2008 Jeg får tit at vide jeg ikke har ret til at give middel og lav, fordi mine billeder er kedelige ??!
    Jeg gider ikke blive ved med at svare, så spørgsmål om bedømmelse bliver bare ignoreret..... folk er jo alligevel ikke tilfreds med det jeg svarer.
    Men peter bare klø på.... gid flere ville give ærlig bedømmelser og bruge alle karakerne.

Kommentér på:
folk der ikke kan tåle ærlige bedømmel

Annonce