{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

:''(((((( er så ked... {{forumTopicSubject}}

hey hg...

jeg sidder og har engelsk, og har seriøst brug for noget opmuntrende støtte...

læreren er ude med en elev for at høre hende i en opgave, og her er så meget larm. jeg har hovedpine og har mest lyst til at skride fra det hele, men det går jo kun udover mig selv...

hvad skal jeg gøre???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :''(((((( er så ked...
  • #1   25. mar 2008 stop noget musik i ørerne smiley hjælper altid smiley

    <i>Knus med s! -Nadja


  • #2   25. mar 2008 Hvis du har det virkelig dårligt synes jeg du skal tage hjem... Kan du ikke få opgaven med også lave det hjemme??

  • #3   25. mar 2008 hjælper ikke rigtig når jeg har hovedpine, og har så heller ikke nogen høretlf'er med... smiley

  • #4   25. mar 2008 Jeg sidder og venter på min far kommer og henter mig skal nemlig i praktik XD! glæder mig!

  • #5   25. mar 2008 jeg har det ikke disideret dårligt, men har en dunkende hovedpine, og har desværre også for meget fravær, så meget, at hvis jeg bliver hjemme mere, så lukker de for min su, og den kan jeg squ ikke undvære...

  • #6   25. mar 2008 Surt smiley

  • #7   25. mar 2008 Du må igennem opgaven og så skal du pleje dig selv når du kommer hjem. Men du skal også finde ud af hvorfor du har så meget fravær. ER du ikke glad for at gå i skole ? Er der andet der trykker dig ??

  • #8   25. mar 2008 nej jeg hader skolen, og er godt og grundig skoletræt...

    og er ikke så god til at komme ud af fjerene om morgenen...


  • #9   25. mar 2008 Hvad læser du da?? Gym??

  • #10   25. mar 2008 hg... på første år... sammen med nogle, der ikke tager skolen seriøst, og det gør det ikke nemmere at prøve at holde fast...

  • #11   25. mar 2008 Puha! smiley Føler med dig!! Jeg har heldig vis lige fået mit bevis på jeg er udlært! Var godt nok også blevet skoletræt til sidst smiley

  • #12   25. mar 2008 eej hvor ville jeg ønske det var mig... og jeg aner ikke, hvad jeg skal i lære som bagefter...

  • #13   25. mar 2008 Charlotte - nu er der ikke så lang tid tilbage af dette skoleår, når det er slut så skal du vist have et sabbatår hvor du bare tjener nogle penge. Du lærer alligevel ikke optimalt når du er så skoletræt. Hvad vil du gerne være ?

  • #14   25. mar 2008 Jeg er godt nok også glad for det, men synes de 3½ år er gået hurtigt lige pludselig smiley

  • #15   25. mar 2008 jeg vil aller helst have noget med dyr at gøre, men de uddannelser der er med dyr, virker totalt umulige at komme ind på... bl.a. vet-sygeplejerske... der skal Danmark og Norge dele 40 praktikpladser om året... det er vildt lidt... min LOP-konsulent på skolen siger at det er nemmere at komme ind som dyrepasser en vet-sygeplejerske... og landbrugsuddannelserne kan jeg ikke holde til... arbejdede i sommers på en gård i tre mdr og fik ødelagt mit håndled ved det, og i dag skal jeg være forsigtig med at tage fat, ellers gør det h...'s ondt igen... bare at skrælle kartofler er slemt... smiley

    så nu er der pause i min egen klasse, og så er det tysk bagefter...

    måske skulle det liiiiige tilføjes, at vi er to klasser på denne årgang, og vi er delt op i engelsk og tysk efter niveau, da vi ligger på forskellige niveauer, og jeg ar inde i den anden klasse og have engelsk, nu er jeg i min egen klasse, og skal have tysk, og så er der dansk til sidst... endnu mere øøøv...


  • #16   25. mar 2008 Du skal nok komme igennem det.. tag et pauseår og find ud af hvad det er du brænder for - så ved du hvad du skal tage fat på..

  • #17   25. mar 2008 overvejer det også...

    men ved ikke, hvad jeg skal prøve...

    håber jeg finder ud af noget, for vil gerne have et fast job, med fast indtægt og et job jeg kan lide, og har lyst til at stå op til kl l*** og sådan...


  • #18   25. mar 2008 tag på malling landbrugsskole og bliv Landmand med heste, køer eller grise som speciale. Det der i gamle dage hed staldmester...det er spændene ,og man har et rigtig godt sammenhold heoppe fordi vi alle har nogenlunde de samme interesser, nemlig hestene smiley jeg er færdig til sommer og har være super glad for det! overvej det, det kræver kun en 9. klasses eksamen smiley

  • #19   25. mar 2008 Tror ogs' du vil ha brug for en god pause fra hg eller måske komme i gang med en uddannelse der meget praktisk anlagt. Hva med uddannelsen dyrepasser? ska selv igang her d. 1 på vilvorde i Roskilde. Tror simpelthen det bliver så fandens spændende at komme ud og lærer utrolig meget.

    Det med veterinær passer vist ikk helt, vi fik afvide på vilvorde d. 12 marts at har du f.eks. dyrepasseren og så med specialei forsøgsdyr kan det være lidt nemmere at hive sig selv i ørene og tage veterinæruddammelsen. ( : Jeg har så valgt heste som speciale men vil læse til veterinærsygeplejerske.


  • #20   25. mar 2008 henviser lige til noget jeg tidligere har skrevet :

    "arbejdede i sommers på en gård i tre mdr og fik ødelagt mit håndled ved det, og i dag skal jeg være forsigtig med at tage fat, ellers gør det h...'s ondt igen... bare at skrælle kartofler er slemt..."

    gården var en mælkeproducent med ca 120 køer med opdræt, malkede i en 2x8 sildebensstald, og det var simpelthen for hårdt, tror det var det der ødelagde mit håndled smiley


  • #21   25. mar 2008 Charlotte - vil du gerne være veterinærsygeplejeske kan dyrepasser med speciale i forsøgsdyr altså godt være en mulighed. for du ska gennem alt, men landbrugsskolerne har altså ikk ligeså mange dyr som du har arbejdet med. /:

  • #22   25. mar 2008 nej, men de har tunge maskiner, og det er så det problem jeg har... malkemaskinerne var grunden til det... hold op, hvor de var tunge... elskede ellers det arbejde, og har stadig kontakt med dem, da vi skal sælge deres grøntsager når de kommer... og der er nye kartofler fra 20. maj... hold op, hvor jeg glæder mig!!! (det var så et lille sidespring)...

    jeg kan ikke klare det tunge arbejde...

    der er så også det lille problem, for jeg er temmelig skoletræt.... gider det ikke mere, men er nødt til det, for jeg har ikke noget andet...


  • #23   25. mar 2008 Charlotte - jeg kan sige dig jeg har været skoletræt siden 8 klasse. som er 6 år siden nu. Elskede SoSuskolen fordi der var en masse praktisk imellem.
    Og nu har jeg valgt dyrepasser da der bare er en masse at lærer og så der en masse praktiske ting som lyder MEGET spændende.


  • #24   25. mar 2008 jeg vil også gerne ind på dyrepasser uddannelsen, men vil også gerne i gang med noget, hvor der er en form for garanti for et arbejde bagefter...

  • #25   25. mar 2008 jamen det jo så om man vælger at læse videre.
    Selvfølgelig er det rart med arbejdsgaranti bagefter men ville ikk gøre noget som er kedeligt frem for noget der spændende. (:


Kommentér på:
:''(((((( er så ked...

Annonce