{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Min mor og kærester? {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pige på 13 år, som har haft en kæreste i 1 år.. og han er bare virkelig sød, og han er lige blevent 15 smiley
Og har ikke taget mod før i går, til at sige at jeg har en kæreste x)
Jeg får nemlig min egen hest her 31.marts.. og hun er ås bange for jeg intressere mig for nadre ting end heste.. hun ville så gerne have jeg kun kan lide heste og ikke drenge...

Så i går tog jeg mig mod, og sagde til min mor og far :
jeg har en kæreste.. det er mads som jeg har snakket lidt om, jeg har haft ham i et år, og han er bare virkelig sød.. smiley Min mor og far kiggede først lidt, og så spurgte min far så , hvorfor jeg havde hodlt det skjult, og så sagde jeg det med mor havde sagt om at jeg ikke må få en kæreste osv....
Min mor sagde så.. ok.. kan han lide heste * Hun så ikke glad ud* åhh... Ja.. jeg havde da taget ham med op på rideksolen et par gange hvor kan fik et galop tur osv...
xD Troede min mor ville rerigere lidt mindre.. men hun sagde så rigtig hårdt :
Jammen, hvad så med Borkur? skal han så bare glemmes? og ikek rides på osv.. :S
nej da.. sagde jeg self....

Så her i dag, kom min mor så igen.. og sagde : Det er ok du har en kæreste :') Hvad med at investere ham hjem i morgen og spise <3333333333 :')

:'D Endelig har min mor givet mig lov til at have en kæreste selvom drenge intressere mig ikke smiley
Og han skal med ned ti lBorkur i morgen.. og ride på ham xD <3333333

Skulle ud med det xD<333


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mor og kærester?
Kommentér på:
Min mor og kærester?

Annonce