{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Min mor og fars idé :) {{forumTopicSubject}}

Ja.. hvordan skal jeg nu få begyndt :-/?
Jo sådan her :
En dag da vi var kommet hjem fra nogle ture på islænder ryg på rømø ( kommandørgården,) Men så senre.. ( cirka en uge efter ) Så sagde min mor og far de havde haft snakket om at gøre en af mine drømme ti virkelighed... men hvorfor en af mine 100 drømme?
Men da de begyndte at sige at det startede med J M F M E H... Jeg mådte ikke få det afvide i hele ord, før jeg havde gættet rigtigt.. det tog lidt ud .. intil jeg fandt ud af.. hvad der rigtigt ville stå :') : Jeg Må Få Min Egen Hest.. Jeg blev helt vildt lykkelig.. Men ikke nok med det.. så havde de snakket om at hvis jeg ville kun have en hest.. blev det på en rideskole.. men hvis jeg ville have en til ( altså 2 heste ), jeg kunne næsten ikke vente mere.. stod min mor og far virkelig det..? Nej det mådte være en drøm.. så uden grund nippede jeg mig selv i armen.. men nej.. jeg var i live x'D Men så kom min mor igen til sagen... En hest betyder at den skal stå på rideskolen.. og hvis jeg ville have 2 heste.. så laver vi vores gamle ko stald om til hestestald ;D Sejt ik? Self. ville jeg da gerne have to heste-... ( min mor har meget erfaring med heste, ) Men nu kom min mores store spørgsmål ... Hvad race skulle jeg have smiley Det tænkte jeg over indtil aftensmaden.... Far havde kommet i mellem tiden og sagde at der ville kunne stå 3 heste over i den gamle stald.. men alt skulle laves om der over.. så jeg fik dem ikke før sommer ferien...
Til aftensmaden havde jeg bestemt mig...
Jeg ville have 2 islænder.. en til mig og en til min mor smiley + en shetlænder som hygge hest smiley
Glæder mig helt vildt..<3

p.s ville i ikke gerne se billeder af den stald vi er igang med? det første billede er fra november x) og resten er fra i dag smiley
Kan i se forskellen på billederne :)?
billeder kan ses i fotoalbum smiley
?
p.s Hvad syntes i om denne hyggelige stund.. som min mor og far lige har tænkt over x'D?

ved godt at jeg skriver sjusket X)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mor og fars idé :)
Kommentér på:
Min mor og fars idé :)

Annonce