Er så glad :D og dog :S {{forumTopicSubject}}
Hej
I dag til spring gik det bare super godt med Muddi Hun var helt afslappet og lavede ingen mærkelige elevator spring
MEN MEN MEN.................
2 af mine marsvin er meget syge og skal aflives på mandag
Den ene er en gammel han på 5 år og den anden en hun på 8 år. Han er halvskaldet på det meste af den bagerste del af kroppen og går meget mærkeligt. Han har skadet sit øje kraftigt. i starten var det en stor klump betændelse, men nu er selve øjet forsvundet ind i hovedet på ham. Hun er fyldt med åbne sår på den forreste del af kroppen. De klør meget og hver gang hun klør i dem skriger hun højt og løber rundt om sig selv med meget store skræmte øjne. Hvis hannen røre ved hende (går ind i hende) skriger hun også. Hun har tabt sig meget.
Man kan hive små totter pels af dem begge to. De virker helt friske og spiser og drikker som de altid har gjort.
Ved godt det lyder voldsomt, men de skal aflives ved at min stedfar kaster dem ned i jorden. De er den mest smertefrie måde!!!
Jeg kan bare ikke klare tanken om at de skal dø på den måde og jeg kan ikk holde dem ud at se dem lide.
Normalt står alle marsvinene nede i stalden, men de to er bæevet flyttet ind på mit værelse, for at blive passet. og her kan jeg jo rigtig høre deres smerteskrig
De gamle vil ikke bruge penge på at få dem aflivet ved dyrlægen, hvilket jeg godt forstår
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.512
jeg havde det på samme måde med min undulat, han blev syg og så skulle min fdar knække nakken på den og det var egentlig ikke fordi jeg var ked af at skulle af med den men mere tanken om hvordan han skulle aflives,
men det er jo hurtigt overstået
og det samme tror jeg det er med dine marsvin de mærker ikke noget
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 513
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.521
mine to døde sidste sommer og savner deem, savner at side og høre nårdesiger små lyde : p
meen det bedste ville nok være at aflive dem
sep 2007
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.521
neej gider ikkmdet med at skifte bur og sådan,, gik lidt død i det ,, men savner dem : P
sep 2007
Mine står i en hesteboks, så det skal ikk gøres så tit
jul 2005
Følger: 155 Følgere: 148 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.777
- det gik også bare SUPER godt med mig & O'Connor til spring igår!
- vi sprang 125 cm! xD
sep 2007
Ja nemlig. Og der skal heller ikk så meget til ved marsvin
sep 2007
Det var da dejligt
Er så glad :D og dog :S