{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Er så glad :D og dog :S {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

I dag til spring gik det bare super godt med Muddi smiley Hun var helt afslappet og lavede ingen mærkelige elevator spring smiley

MEN MEN MEN.................

2 af mine marsvin er meget syge og skal aflives på mandag smiley

Den ene er en gammel han på 5 år og den anden en hun på 8 år. Han er halvskaldet på det meste af den bagerste del af kroppen og går meget mærkeligt. Han har skadet sit øje kraftigt. i starten var det en stor klump betændelse, men nu er selve øjet forsvundet ind i hovedet på ham. Hun er fyldt med åbne sår på den forreste del af kroppen. De klør meget og hver gang hun klør i dem skriger hun højt og løber rundt om sig selv med meget store skræmte øjne. Hvis hannen røre ved hende (går ind i hende) skriger hun også. Hun har tabt sig meget.
Man kan hive små totter pels af dem begge to. De virker helt friske og spiser og drikker som de altid har gjort.

Ved godt det lyder voldsomt, men de skal aflives ved at min stedfar kaster dem ned i jorden. De er den mest smertefrie måde!!!

Jeg kan bare ikke klare tanken om at de skal dø på den måde og jeg kan ikk holde dem ud at se dem lide.

Normalt står alle marsvinene nede i stalden, men de to er bæevet flyttet ind på mit værelse, for at blive passet. og her kan jeg jo rigtig høre deres smerteskrig smiley

De gamle vil ikke bruge penge på at få dem aflivet ved dyrlægen, hvilket jeg godt forstår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så glad :D og dog :S
Kommentér på:
Er så glad :D og dog :S

Annonce