{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Det kales nice dag! : D {{forumTopicSubject}}

Yay, jeg har bare haft den sygeste gode dag :') Jeg havde godt nok terminsprøve i dag, i skr. fremstilling dansk, men havde fri kl. halv 12 smiley så tog jeg hjem efter skole, og tog derefter hen til min veninde ved 2 tiden. Så cyklede vi ned i centeret, og købte vildt meget slik inkl. mælkesnitter YAY smiley Så tog vi bussen ud til hendes hest (Billeder kommer senere). Så red hun, og vi tog så bussen tilbage til en anden gård, hvor hun har haft part. Og så lukkede vi hest ind, jeg lukkede miniature hingste fra texas ind haahhah pisse nuttet smiley + der var nyfødt miniature føl, nur :') OG så tog vi hjem med bussen og sidder her.. oh my fuck en dejlig dag :'D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kales nice dag! : D
  • #2   29. feb 2008 Joey: Det er bare så dejligt :'))

• #3   29. feb 2008 Orh', jeg har også bare haft en dejlig dag.
    Vi fik elevplaner, og det er bare gået totalt godt, har fået kan i næsten det hele, også engelsk, som jeg bare har kæmpet meget med. Det eneste jgeg ikke fik 'kan' i var tysk, der fik jeg 'kan næsten':). Så det vbar jop også fint.

Så var jeg oppe på gården, hvor jeg lavede ponygames og hyggede med min veninde, og så kom der nogen flere veninder derop. En af dem fik sin hest flyttet derop hvor Baunty står:). Så det var bnare dejligt:).

• #4   29. feb 2008 hmm .. Jeg fik fri kl. 12 og så var jeg lige hjemme og lukke heste ud og så ud og ride Cæsar, der bare var fantastisk, så hjem igen og ride By Densi og nu er der dømt afslapning med dyne og kæreste smiley

Kommentér på:
Det kales nice dag! : D

Annonce