Det kales nice dag! : D {{forumTopicSubject}}
Yay, jeg har bare haft den sygeste gode dag :') Jeg havde godt nok terminsprøve i dag, i skr. fremstilling dansk, men havde fri kl. halv 12 så tog jeg hjem efter skole, og tog derefter hen til min veninde ved 2 tiden. Så cyklede vi ned i centeret, og købte vildt meget slik inkl. mælkesnitter YAY Så tog vi bussen ud til hendes hest (Billeder kommer senere). Så red hun, og vi tog så bussen tilbage til en anden gård, hvor hun har haft part. Og så lukkede vi hest ind, jeg lukkede miniature hingste fra texas ind haahhah pisse nuttet + der var nyfødt miniature føl, nur :') OG så tog vi hjem med bussen og sidder her.. oh my fuck en dejlig dag :'D
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 19 Emner: 138 Svar: 2.412
Vi fik elevplaner, og det er bare gået totalt godt, har fået kan i næsten det hele, også engelsk, som jeg bare har kæmpet meget med. Det eneste jgeg ikke fik 'kan' i var tysk, der fik jeg 'kan næsten':). Så det vbar jop også fint.
Så var jeg oppe på gården, hvor jeg lavede ponygames og hyggede med min veninde, og så kom der nogen flere veninder derop. En af dem fik sin hest flyttet derop hvor Baunty står:). Så det var bnare dejligt:).
jun 2006
Følger: 30 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 708
Det kales nice dag! : D