{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

At søge part {{forumTopicSubject}}

En af mine veninder, søger part. Men det er vildt irriterende, fordi, hun lyver om alt! at hun har redet i ca 4 år, jeg har redet i næsten 4 år, og jeg har redet i mere end 1 år inden hun begyndte. at hun kan styre stærke heste, altså nando (kig i min profil) vil heletiden græsse og hun kan ikke få ham til at gå 3 skridt, uden han er nede! hun har besvær ved felipé (som er total nem!) Hun tror hun ved mere om heste, end proff! og hvis hun siger noget som jeg ved er forkert, siger jeg det der er rigtig og så siger hun "ja okay, det var også det jeg mente" eller "når ja det er rigtig, jeg blandede det og det sammen"

hvordan kan hun lave en part sedel unden af ejeren for totalt forkert indtryk!? altså det må jo også være væmligt for hende!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At søge part
  • #1   29. feb 2008 Det finder ejeren heldigvis ret hurtig ud af, og der er ingen der vil ta en part som hende

• #2   29. feb 2008 Jeg havde også engang en part som jeg fandt ud af løg konstant. Der gik kun 14 dage så røg hun ud. Hun var slet ikke til at regne med og viste ikke en dyt omkring heste og ridning, trods hun sagde hun havde redet i 7 år... Det er træls sådan noget.. Hvorfor ikke ortælle sandheden, så man kan hjælpe rytteren derfra. Det havde jeg været villig til, men ikke når man ikke kan regne med personen!

• #3   29. feb 2008 Snut dum pige, hvis man gør sig bedre end man er !
    Det giver ingen mening. og det finder ejeren også ud af når hun skal ud at prøve hesten eller ligende.
    Så kan hun jo se at hun slet ikke har styr på noget.
    Så det er bare for langt ude, at man siger sådan noget. xD

• #4   29. feb 2008 Jeg har selv søgt part, og skulle ud og kigge.. Så siger ejeren at hun ikke kan den dag..

Det er så også iorden.. Da jeg så spørger hvornår hun så kan svare hun ikke tilbage..

Det var hende der havde kontaktet mig, og jeg fortalte hende, jeg KUN er hyggerytter, så der bliver ikke noget med høj dressur osv.. Men jeg godt kunne ride ridt rung, springe lidt og ride ud..

Jeg sidder stadig og venter på svar.. Syntes ærligheden skal komme fra BEGGE sider af..

Har tit oplevet folk har sagt deres heste kan altmuligt og så kn de knap nok gå en omgang pænt eller komme over et spring smiley

• #5   29. feb 2008 skal du ikke bekymre dig om, ejeren finder ret hurtigt ud af det for hun vil sikkert først se hende ride smiley ved godt man tit tager ting personligt gør det også selv ';D

• #6   29. feb 2008 det finder ejeren af hesten selv ud af. er da træls at se på at hun lyver. hun kan prøve Marsala, så finder hun ud af hvad en stærk hest er, hun kræver enmlig en rutineret rytter...

• #7   29. feb 2008 T.J .
    ærgeligt du ikke bor ved horsens... Mangler en part til Marsala... også selvom det bare er hygge rytter ;-D

• #8   29. feb 2008 Sabrina Søgaard * - hehe ja det er typisk parterne aldrig er hvor de skal bruges *g*

• #9   29. feb 2008 Jeg tror jeg vil snakke med hende og så laver vi den sedel sammen! men altså da jeg lavede en parts sedel, så var jeg ærlig at jeg ikke kunne gå til biddet osv. men var lærenem, hvilket jeg er! Og min højde og vægt! fordi, jeg synes man skal være ærlig omkring det, fordi så vil ejeren vide man er 100% ærlig! føler jeg!

men selvom ejeren finder hurtigt ud af det, så vil jeg hjælpe hende, så hun finder ud af hvad hun kan! jeg tror jeg snakker med hende de nærmeste dage, men hvordan siger man det??

Kommentér på:
At søge part

Annonce