Nogle med kaniner ? {{forumTopicSubject}}
Heej HG ..
Jeg tænkte på, om der er nogle der har kaniner, måske hopper med dem, eller laver andet med dem ?
Hvilken race, alder osv.
fortæl lidt (:
Har selv 3 voksne kaniner samt 3 unger, og min søster har en kanin.
Jeg har 1 blanding, han, på 4 år, bange for at gå på fliser, elsker at hoppe, meget glad lille kanin (:
Hans farve er ubestemt.
Så har jeg 1 dværgvædder, han 10-11 måneder, elsker at hoppe, glad for hun kaniner, far til det kuld jeg har hjemme nu. hans farve er sort.
Så er der 1 dværgvædder, hun 8-9 måneder, har forsøgt at hoppe med hende, inden hun fik unger, men hun havde for meget krudt i r***n, så hun så ikke pindene før det var for sent. Efter hun fik unger, er hun blevet en del mere rolig, og mere tam. Fik et kuld med overstående kanin, der var 4 stk, men den ene døde 3 dage gammel /: hendes farve er sort/gul japanertegnet.
Min søsters kanin er en hermelin, hun, 10-11 måneder, hopper med stor glæde, det sker dog ikke så tit, men hun nyder når hun endelig får lov (:
hendes farve er sort otter.
De 3 unger er 2 stk. sort/gul japaner tegnet - reserveret, og 1 stk sort eller brun zobel (vides ikke endnu) - bliver hos mig. Det er 3 hanner, en af dem har hoppet 20 cm og de to andre har hoppet 15 cm. da de var lidt under 4 uger gamle. Dejlige dværgvædder med massere at potientale.
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.244
jul 2005
Følger: 155 Følgere: 148 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.777
ham gik jeg til hop med, og han var go'
haha d: - men han døde af alderdom! /: savner ham!
da jeg var mindre havde vi omkring 20 kaniner
men ikke mere!
sep 2006
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 162 Svar: 1.915
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 363
Har en kastreret han ved navn Chip. Han er lysebrun, en lille charmetrold, god til at hoppe, og ret tyk :b Han er en slikketrold, og elsker at slikke alle xD Og så er han den største frækkert, og skal altid gøre noget han ikke må xD
Har en hun ved navn Chappie.. Hun er sort, med lysebrun mave, lysebrun i nakken og rundt om øjnene.. Hun er også en charmetrold, og elsker at slikke. Hun er mere doven end Chip, men kan dog godt springe
Så har jeg en han, jeg deler med en veninde.. Han hedder Redimithu (xD). Han er sky, og svær at fange. Han står ude på gården, hvor jeg har "mine" heste Han er hvid, men brun om øjnene. Han er løvehoved, har masser af pels og så har han lysebrune og sorte pletter på ryggen og numsen x)
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 62 Svar: 491
Chappie lyder til enten at have farven tan eller sort otter (:
Nogle med kaniner ?