jeres dag idag ? {{forumTopicSubject}}
hvordan har jeres dag været ?
min startede endeligt fint nok . kørte ud på rideskole og tog sharocco ud på fold (min halvpart) men .. selvfølgelig skal han rulle sig og dækkenet kommer til at sidde helt forkert . så jeg og min veninde går ud efter ham men han tror jo han allerede skal ind så når man nærmer sig ham traver han væk . så får vi dog fat i ham og får det rattet . meen . så begynder alle de andre heste og blive mega vilde og jeg syntes til sidst at det blev alt for vildt . jeg ville så tage ham med ind og får så fat i ham . da vi næsten er kommet op kommer der 4 heste jordene bagfra og han jorder med . og så sidder jeg selvfølgelig fast i mudderet -_-' (det skal lige siges det er mega mudret og jeg har bare nogle slidte kawasaki på) så mine fødder var rigtig lærke . til sidst får jeg ham dog med ind og senere tager jeg ud og rider ham . han var rigtig sød idag (se evt min video fra idag som hedder dressur træning ! <3) bagefter blev jeg bedt om at ride daisy da hende der rigtig red den var bange for den . hun har virkelig aldrig skabt sig sådan før . men fik styr på hende til sidst . og så bare hjem og slappe af (;
puuha , der står endeligt meget xD
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.597
aug 2006
Følger: 122 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 106 Svar: 480
lyder hyggeligt (;
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.948
Vi andre tre tog til herning og købte et nyt vinterdækken til Smilla og ellers er der ikke sket særlig meget.
jeres dag idag ?