{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

jeres dag idag ? {{forumTopicSubject}}

hvordan har jeres dag været ?

min startede endeligt fint nok . kørte ud på rideskole og tog sharocco ud på fold (min halvpart) men .. selvfølgelig skal han rulle sig og dækkenet kommer til at sidde helt forkert . så jeg og min veninde går ud efter ham men han tror jo han allerede skal ind så når man nærmer sig ham traver han væk . så får vi dog fat i ham og får det rattet . meen . så begynder alle de andre heste og blive mega vilde og jeg syntes til sidst at det blev alt for vildt . jeg ville så tage ham med ind og får så fat i ham . da vi næsten er kommet op kommer der 4 heste jordene bagfra og han jorder med . og så sidder jeg selvfølgelig fast i mudderet -_-' (det skal lige siges det er mega mudret og jeg har bare nogle slidte kawasaki på) så mine fødder var rigtig lærke . til sidst får jeg ham dog med ind og senere tager jeg ud og rider ham . han var rigtig sød idag (se evt min video fra idag som hedder dressur træning ! <3) bagefter blev jeg bedt om at ride daisy da hende der rigtig red den var bange for den . hun har virkelig aldrig skabt sig sådan før . men fik styr på hende til sidst . og så bare hjem og slappe af (;

puuha , der står endeligt meget xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres dag idag ?
  • #1   10. feb 2008 Jeg har sovet hjemme ved en af mine veninder. I morges cyklede vi ud til heste, hvor vi gik i gang med at ordne stalden. Efter det hyggede vi bare alle tøserne på lyngbro. Eeeeendellig tog vi os sammen til at tage ud og ride, så jeg fik sprunget lidt på Lamira, det var anden gang hun sprang xD Så red jeg til dressur på Thea, en dejlig sofahest xD eller noget haha .. Og så har jeg også redet dressur på Viento (:

• #2   10. feb 2008 C M
    lyder hyggeligt (;

• #3   10. feb 2008 Imorges tog stedfar og hans bror til Tyskland for at købe sodavand og godter. Mums! smiley
    Vi andre tre tog til herning og købte et nyt vinterdækken til Smilla og ellers er der ikke sket særlig meget. smiley

Kommentér på:
jeres dag idag ?

Annonce