30. apr 2006 Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Jeres dag idag? {{forumTopicSubject}}
Hej.... Hvad har i lavet idag?
Jeg har været i skole til 13:45 hmmm dejligt og været ved hestene. Ej puha min morfar tog sunshine og trak ham op hvor han har bygget et maskine hus (uden maskiner idag) Og puha jeg var nervøs for Sunshiner er nem til at blive nervøs men ha har kun GODT af at opdage noget nyt!. Uh han syntes rigtig det var farlig så trak min morfar videre med ham!, men måtte vende om da han gik helt agurk. Så kom han ned til os med ham.. Sunshine var helt oppe og ringe.. heldigvis havde han et langt tov på ham.. så han lod ham løbe rundt i en ring omkring ham. så kunne han lige krudte af!..
Så gik han over på en marke lige overfor gården.. der tog sunshine sig også nogle rundet omkring ham. Jeg var mest nervøs for min morfar. Men så slapped sunshine lidt af og min morfar roste ham. Og gik lidt videre og bad ham et par gange om at stoppe op.. NEEJ hvor det ikk passed uopdragden sunshine.
Så kom han tilbage og han fik en gullerod af min morfar og ind i bokse..
Puhha mine nerver rystet helt. Men vores planer er at tager vores ældre hoppe med og så ham på en tur i deres lille skov.. og havde nogle gullrødder med som en bonus
Så puha efter jeg havde striglet alle 4 heste og fodret gik jeg ind og faldt i søvn på sofaen!
Hva med jeers dag?
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
sep 2005
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 73 Svar: 1.535
og red dressur på Aladin og der var en million mennesker i stalden (hader at ride mens folk ser det) og han gik bare MEGA godt damn jeg elsker den pony
-Nadja
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 116 Svar: 721
I formiddags da jeg lukkede hestene ud var den ene på smut tur, men han blev på grunden. Han skuille fanges igen så ind efter spanden med foder.
Kl 14 skulle lille pigen til læge.
Kl 15 begyndte jeg at ordne stalden med min mand og bagefter lukkede vi hypperne ind.
Kl 17 kørte vi i Bilka for at handle ind.
Nu sidder jeg og tager mig sammen for at gå over og foder til natten.
maj 2005
Følger: 96 Følgere: 163 Heste: 4 Emner: 175 Svar: 690
Tog bussen hjem xD mega kedeligt
Snakket med mor, bl.a. om ny pony (:
Kl. 14.00 hurtig opsadling af Tetania (den dejlige pony)
Kl. 14.10, red afsted, mødtes med Tanja og Sindri - Freja og en lille pony - Camilla og Altaso, vi red i skoven og jorderede i traktorspor m.m.!
SUPER FED DAG! (:
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
aug 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Emner: 213 Svar: 3.007
Redet dyret ;P
Spist aftensmad
Lavet lektier
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
dec 2006
Følger: 146 Følgere: 171 Heste: 13 Emner: 67 Svar: 1.752
Havde min kusine på besøg, vi sprang så på Xerox og Buller (:
Derefter red jeg dressur på Star.
Striglede Raimon, og nu plager jeg min far om at købe en pony jeg vil ha xD
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 462 Svar: 3.731
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Skridtede i en halv time. Kæft det var koldt. Så lukkede jeg hende på fold bagefter mens jeg ordnede boksen. Ny halm, wrap og hakkede en roe i stykker til hende.
Efter en god times tid tog jeg hende ind igen for at ordne hove og hale og strigle hende godt og så blev der sagt godnat.
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
Haft mis til dyrlæge - mundbetændelse og lungebetændelse
Siddet og gloet på en mat B aflevering jeg skal aflevere i morgen aften, men dovenskab vandt, som den desværre gør nogle gange. Mega dårlig samvittighed
Redet på min 4 års, som gik skide godt. Dejligt
Nu burde jeg gå i seng til 4 timers kemi imorgen tidlig, men lur mig om jeg ikke er "syg" imorgen Ej, jeg har taget det på samme niveua før, og der fik jeg 10 Skal ikke op til eksamen i det..
Generelt har jeg været mega doven i dag
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.326
vi blev enige om det nok ik ku syes, og efter han vist havde det fint lod vi vær med det
efter et par timer virkede han til at have ret ondt så der ringede hun igen.. fik ringet til dyrlægen.. men de vil først komme i morgen da de mente det gik..
synes jeg er forfulgt af uheld for tiden.. han har lige stået 5 uger også efter spark for en mdr siden.. og nu var jeg lige så glad for vores træning der lykkes.. :S
men hvis alt går fint så kan vi stadig nå at være med til stævnet midt i feb...
Jeres dag idag?