31. okt 2004 Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.021
Omgangstone... {{forumTopicSubject}}
Øv, hvor synes jeg det er ærgerligt, når man kigger rundt her på HG, at se den omgangstone folk holder sig her...
Endnu mere ærgerlig bliver jeg, når jeg også ser folk jeg kender herinde skrive sådan til hinanden...
Så nu sender jeg en tanke ud til alle - hvad får man ud af at skælde og smælde, og skrive fuck og andre grimme gloser?
Ud over man selv bliver i dårligt humør og gør andre kede af det?
Og hvad får man ud af at smide om sig med dårlige karakterer, hvis ens egne billeder reelt set ikke er bedre?
Og hvad får man ud af at sende hævnkarakterer retur, hvis man har fået en dårlig karakter?
Gør det én glad? Gør det éns egen hest bedre/dårligere at få en god/dårlig karakter eller give en?
Holder man mindre af sin hest blot fordi man bedømmer andres heste højere end de bedømmer ens egen? Eller gør det den mere værd at få en høj karakter?
Jeg har altid syntes Victor var en af de dejligste heste på jorden - Faith ligeså i dag - men det er da ikke ensbetydende med at andre er enige med mig Men det gør da ikke hestene mindre værd i mine øjne...
Blot en lille ærgrelse fra min side - hvor er det trist at se folk hakke på andre og svine dem til
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 57
okt 2004
Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.021
Det er der denne sætning spiller ind:
Og hvad får man ud af at smide om sig med dårlige karakterer, hvis ens egne billeder reelt set ikke er bedre?"
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.242
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Det er LÆNGE siden jeg har set noget der ikke er kvalificeret som god omgangstone, det har også meget at gøre med at jeg ikke læser alt som negativt, bare fordi der ikke er smilier i betyder det ikek at personen er sur
okt 2004
Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.021
Muligt det er blevet bedre end tidligere, men synes stadig det er ærgerligt det overhovedet kommer frem...
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
har tit haft sådan ngoet at skulle skrive, men kan ikke få det formuleret ordentligt
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 576
Omgangstone...