{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Dårlig omgangstone {{forumTopicSubject}}

Jeg har været på Hg nogen tid efterhånden og har gennem længere tid lagt mærke til den frygtelige omgangstone der er på siden. jeg har ikke selv været udsat for den slags længe takket være filterlisten, men får frygtelig ondt af de som gør.

Somregel er det "voksne" der springer på de unge og giver dem en ordentlig omgang. Nu ved jeg godt at én af de værste herinde er erklæret uegnet som mor, men spænd nu lige hjelmen folkens. Børn er heller ikke altid engle, men de forstår måske ikke helt den samme alvor i det, som de voksne burde.

Det der irriterer mig mest er når de Såkaldte hjælpeadmins følger trop i tilsviningen. Det er Sku ikke deres pligt. En hjælpe- admin er i Mine øjne en person, som er her for at holde ro og orden og ikke for at misbruge sin "magt" og svine andre folk til.

Vi er alle fælles om én ting. Det er vores passion for hesten, så hvorfor fanden går Hg så snart mere ud på at nedgøre andre mennesker, end at have det hyggeligt sammen.

Jeg vil fortsat holde øje med alt det negative, for før eller siden må man kunne gøre noget ved den slags. Folk kommer her jo ikke for at få dårligt selvværd og den ene ubehagelige kommentar efter den anden.

Lige lidt at tænke over.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig omgangstone
  • #1   1. apr 2009 Nu skal mn passe på ikke at skrive negativt, da det jo åbenbart er noget du holder øje med, men har faktisk været en del herinde på det sidste, og syntes ikke det er så slemt, som du beskriver, ja der er nogle fjolser det er der alle steder, men man kan jo bede om at få dem frosset og smidt ud, hvis man har et problem!
    Så jeg ser ikke problemet, men for din egen skyld, syntes jeg da du skal fokusere mere positivt herinde, se de glade indlæge både børn og vosne skriver, der masser solskins historier, og rigtig mange der får hjælp til problemer. For ikke at tale om opbakning og støtte.
    Så sorry men jeg ser altså ligt pt. ikke det stor problem herinde.
    Men måske en dag smiley

• #2   1. apr 2009 Må nu give mette lidt rent,
    Jeg blander mig ikke så meget mere her inde, som før i tiden, da jeg også oplevede at blive svinet ned. har også oplevet at være ved at oprette en hest og så få afvisninger, spurgte hvorfor der blev afvist, og jeg god tager for lidt tekst og dårlige billeder, men når der bliver skreven jeg kan ikke lige racen, eller jeg syntes den er grim, hvor er man så henne????
    Men hg er ikke det enste sted, BG (bilgalleri) er også udsat. jeg har ikke oplevet at der er bleven lavet indlæg her, med men nogen der er tæt af omgangs tonen før. men på BG er det næsten hverdag,,,

syntes at når der er ballede her, med omgangs tonen, skal der kontakes en admin. og så må de tage stillinge, og det er uden set om det er en voksen eller et barn.

• #3   1. apr 2009 Jeg prøver Virkelig at finde det positive, men der går ikke to dage mellem, at man læser negative og ligegyldige kommentarer ved andre folks heste. Så er det sku lidt svært at holde humøret oppe herinde.

I bund og grund syntes jeg jo, at hestegalleri burde være et sted hvor vi kunne samles, som tidligere nævnt, om vores passion.

Hvad fok vælger at bide mærke i, er jo deres eget valg. Jeg vælger, Ikke at ignorere, når folk ikke kan finde ud af at tale ordentligt til andre, også i det virkelige liv, og det har jeg altid fået noget godt ud af i den sidste ende. Passitivitet er ikke mig, når de går ud over Uskyldige.

• #4   1. apr 2009 Ingen tvivl om at det bliver bedre bid for bid, men det er Udelukkende fordi der er nogen som gør noget ved problemet.
    Man kan da ikke bare stå og se til.

Hvis jeg har en negativ holdning til en person eller personens hest, så lader jeg hellere være med at skrive noget, end at risikere at gøre nogen kede af. Det er meget forskelligt hvor folks smertegrænse for den slags ligger og det må man tage lidt hensyn til i sin færden i det virtuelle og i det virkelige liv.

• #6   1. apr 2009 Jeg har været herinde et stykke tid nu, og synes sjældent jeg støder på grimme kommentarer herinde, men det hænder da. Men jeg har dog aldrig stødt på en HA som har bakket op omkring de grimme kommentarer.
    Til gengæld synes jeg rigtig mange brugere er blevet slemme til at afvise nye heste/brugere og flere af disse brugere opfører sig som HA, hvilket jeg finder under al kritik, der bør være plads til alle.

• #7   1. apr 2009 jeg syntes det er åndsvagt og afvise pga. personen har billeder og over 5 af dem men det er kun fold billeder og et ridebillede! det er da et galleri hvor alle gerne vil vise sin pony frem, også selv om der kun er foldbilleder. der er nogen der er meget strikse omkring det smiley

Kommentér på:
Dårlig omgangstone

Annonce