Et svært valg.. Et svært valg..
<b>GIDER NOGEN LÆSE DETTE? </b>
Ja, nu har jeg overvejet en uge om en beslutning som er meget sværd.
Jeg er 16 og færdig med ponyårene..
Min elskede pony Sheika har jeg nu haft i 7 år og hun nærmer sig de 16 år..
Jeg vil gerne starte konkurrence, og det kan jeg på Legolas jeg rider. Men han skal sælges inden August., Så ham har jeg jo ikke særlig længe..
Har overvejet om jeg skal sælge Sheika og få en stor hest.. Men det er virkelig svært. Jeg får tårre i øjnene om bare tanken. Den hest betyder seriøst alt for mig og alt det vi har været igennem sammen er bare ubeskriveligt på de 7 år..
Men jeg har det også skidt ved at holde hende tilbage.
Godt nok er hun en ældre hest, men hun kan så meget.. Og hun er frisk som en 5årrig.. På en springbane eller på tur er hun helt oppe på tåspidserne og elsker det. Hun elsker at blive arbejdet med og er en hest der kan ALT !
Finder sig i alt. Og derfor er hun den bedste barndomsven jeg har haft ..
Skal jeg sælge hende?
Jeg ved det er mit eget valg, men virkelig ikke hvad jeg skal gøre..
Det er mest hendes alder der holder mig tilbage. Hun er jo ikke ung men ville egne sig perfekt til stævner stadig eller til børn. Hun kan rides af alle, og kan sagtens holde LANG tid endnu..
Har i stået i samme situarition ? hva gjorde i?
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.105
dec 2006
Følger: 69 Følgere: 68 Heste: 6 Emner: 352 Svar: 4.840
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.203
I det hele taget synes jeg, at folk, som sælger deres ponyer fordi de er fyldt 17 er stenhjerter. Så har de godt nok ikke haft noget forhold til den pony ö.
Du kan jo sagtens stadig starte stævner, hvis der er nogen, som har nogle heste, du kan ride eller sådan noget...
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
Det er svært.
Jeg valgte så at sætte min pony i fol, for hun elsker at hygge sig med små føl og hygge ture.
Hune r blevet mishandlet tidligere så jeg kunne ikke få mig selv til at sælge hende i frygt at det skulle ske igen.
men self' synd hvis hun er så ivrig og vil så gerne lave noget og ikke blir brugt
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.407
mar 2004
Følger: 161 Følgere: 143 Heste: 3 Emner: 248 Svar: 824
Det er ikke fordi at jeg ikke kan ride hende til stævner mere..
Men jeg til sommer begynder jeg på en skole, også har jeg kun tid til at ride en hest, det er som >'¤C'M & M'T'B¤'< siger ..
Hun nyder at blive arbejdet med og jeg har ikke særlig meget tid til hende..
Nej, mine forældre vil ikke have 2 heste ;/ Vi har os min Shetter jo, men den er selvskabshest, så den hygger jeg bare med..
mar 2004
Ja, men så har jeg ikke pengene tíl en stor hest..
jul 2006
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 3 Emner: 31 Svar: 303
BJÖRN .
Har / er i denne sitruasion. Ringo Star er jeg blevet for gammel til. Har det ligesom dig at det er den pony der har lært en en masse og man har haft det skide skægt. LIge pt går Ringo Med en halvparts rytter, men sys bare ikke at det bliver til nok. Ville godt at han fik en lille rytter hvis mor ville have sin datter til tops, det er det Ringo fortjener. Men vil jo ikke af med ham, bare tanken om at han ikke står i sin specielt lavede boks, han er den mindste i stalden, men har får mest opmærksomhed (; Gør det samme som dig, overvejer og sælge. Men har bestemt at han går med sin halvparts rytter i et par måneder endu også må jeg se til den tid om hun er blevet mere seriøs og har fået mere tid. Rider ham også selv engang imellem, sys du skulle finde en halvpartsrytter ligesom mig, eller helparts rytter ?
- Jeg sælger ikke Ringo andet end han til sidst bare står, men det skal self. også være før det er forsent. Det er en vanskelig siturasion man står i :s
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.947
jul 2005
Det må være et svært valg for jer - kærlighed eller konkurrence. Sådan havde jeg det også engang, men ikke længere - nu rider jeg jo så også hest, kan man sige...
mar 2004
Jeg elsker den hest over hele jorden. Det er derfor jeg overvejer at sælge. Som jeg siger det er jo SLET ikke konkurrence der er emnet..
Det er at jeg sys det er synd jeg ingen tid har til hende.. At hun bare går og lunter når hun så meget lyder at arbejde dagen lang -..
jul 2006
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 3 Emner: 31 Svar: 303
Find en halv eller hel part hvis det er muligt ? :]
jul 2005
mar 2004
Hehe ..
Ville os MEGA gerne finde en part eller en helpart til hende.. Men så har jeg desvære ikke pengene til en stor hest
jul 2005
Hvis jeg var en pony som var blevet redet rigtig meget hele mit liv, ville min drøm være så meget fold som muligt, lidt opmærksomhed og en enkelt skovtur en gang imellem.
Kan du tilbyde det?
Et svært valg..