Mobning = >:) DEL 2 {{forumTopicSubject}}
Ja, hvis ikke i har læst mit første emne, så tror jeg i skal læse det for at forstå det her
http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=214608
Godt så. Ja, min bror kom sq op på skolen i onsdags Theis, som jo havde været den værste til at være efter mig var desværre ikke i skole.. Men det var Kaalund som også havde råbt efter mig, og måske også var med til at jagte mig igennem centeret. Min bror kom, stor som han jo er og jeg sagde så at det var ham (Kaalund) da han gik forbi os ude på gangen. Min bror råbte efter ham, og spurgte hvad han hed. Og høflig som Kaalund så helt sikkert er, svarede han Kristian Kaalund. Min bror stilte sig og spurgte hvad fanden det var han havde gang i, hvorfor han gjorde det, bad ham sige undskyld osv. Der stod 3 lærer og gloede og så kom der en lære hen og sagde: "Skal vi ikke hjælpe md at få det løst?" Så svarede min bror: "Der er nogle ting lærene skal blande sig i, og nogle ting skal de lade være med at blande sig i. Og i dette tilfælde skal du bare gå videre." Min bror snakkede videre med Kaalund, og lagde mærke til at hele min klasse stod udenfor og gloede på min bror og Kaalund stå og snakke Det var ret sødt, for Kaalund var lige ved at tude og stod og sagde "Jeg vil ikke have tæsk.." og sådan noget xD Nå, men min bror fik nummeret til ahns forældre og sagde til ham, at hvas han hørte at han havde sagt noget til mig igen eller kørt efter mig så ville han ringe hjem. Jamen det var jo fint, og så gav han mit hånden og sagde undskyld. Min bror fik også Theis's mobilnr. og han ringede til ham da han kom ud fra skolen og jeg havde sagt farvel til ham. Nogle havde ringet til Theis og sagt at min bror ville tæske ham osv. så Theis slukkede sin tlf. og ellers lagde han på hele tiden.. Men til sidst fik han så fat på Theis i telefonen, og snakkede med ham. Theis sagde undskyld 3 gange og var pisse bange haha. Da jeg kom hjem fra skole syntes mine forældre at det var helt vildt fedt, at han gad gøre det. De sidste 2 dage har INGEN sagt noget til mig ang. drilleri eller andet Det er bare dejligt. Har det meget bedre når jeg står op om morgenen og skal i skole og sådan. Man bliver jo hurtigt træt af at folk begynder at provokere en pga. ens stil og bukser osv :S
Han er da blevet kommenteret, men kun at han var sej og sådan noget. Og min ven som hele tiden siger sådan noget som "Skal vi ikke drille Tanja?" og "Hallo man, pas på eller jeg ringer til tanjas bror" haha men det er jo gas Så det er bare dejligt at han gad bruge tid på det!
- Desuden ringede min klasselære hjem HAHA. Men mine forældre var ligeglade så det gjorde ikke så meget
Måtte lige ud med det, sorry hvis det er langt 8D
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 63 Emner: 91 Svar: 840
tillykke hvis man kan sige det
aug 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Emner: 213 Svar: 3.007
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
Torskerogn: hvad? ;o)
OB '&' Quang -Et umage par xD ? : Det forstår jeg godt =)
Haha tak
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
OB '&' Quang -Et umage par xD ? : Præcis =).
nov 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
Mobning = >:) DEL 2