{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobning
  • #2   11. mar 2014 Jeg blev massivt mobbet i folkeskolen pga. min ridning og det var det jeg brændte for. Jeg var måske lidt speciel i forhold til de andre og gjorde mig ikke så meget i de vilde sociale situationer, jeg ville hellere være i stalden. Til sidst var det ikke bare ridningen og hestene de mobbede mig med, det var alt de kunne finde på at kalde mig og råbe efter mig af grimme ord. Om vinteren skulle jeg løbe for livet, når jeg gik ud efter frokost, for de elskede også at tyre is og snebolde efter mig, helst for at ramme mig i hovedet. Det er kun toppen af isbjerget, de var så lede ved mig og fik deres søskende til at gøre det samme, så børn i alle aldre var efter mig, selv min klasselære elskede at ydmyge mig og især foran hele klassen, så de allesammen kunne grine og pege, indtil jeg løb tudende hjem. Også udenfor skolen skulle jeg chikaneres, de ringede til mig på alle tider af døgnet og skrev til mig på nettet. Jeg tiggede min mor hver eneste dag på mine grædende knæ om at blive hjemme og selvom hun prøvede at kontakte skolen skete der intet. Jeg gik ned med alvorlig stress i en alder af 13.

Børn er onde.

• #3   11. mar 2014 Jeg blev mobbet på meget grov plan da jeg var yngre, du skriver bare smiley

Kommentér på:
Mobning

Annonce