{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Mobning = >:) {{forumTopicSubject}}

Ja. Som nogle nok ved, så er jeg ikke den største poptøs i verden. Men, en fra min paralelklasse som hedder Theis er kæmpe popper. Han tror at alle er vilde med ham, og vil gør alt for at få ham. Og så har han hans lille wannabe ven som hedder Kaalund (kristian) som gentager alt havd han siger og render i røven på ham 24/7. Nå' men theis er så begyndt at mobbe mig med mine bukser, fordi jeg har nogle stribet nogle som åbenbart ikke lige falder ind i hans smag så jeg skal jo disses. Og så håber ham Kristian med på vognen og gør det samme. Jeg er lgiegkad med hvad de mener, og ellers svare jeg ham bare igen + har mine venninder som også gerne hjælper mig. Det er så fint nok. Men idag er det gået over stregen. Jeg cyklede hjem fra en veninde her for lidt siden på min cykel. Jeg kom ned i centeret hvor Theis stod med sin knallert + 2 af hans venner som også var på knallert. Jeg kunne tydeligt høre Theis råbe mit navn men jeg ignorerede det og lod som om jeg skrev på min mobil. Jeg hørte de startede knallerterne op og var lidt bag mig. Jeg cyklede ned ved siden af en forretning og ud på en pakeringsplads. Jeg cyklede lidt længere men Theis var lidt længere nede (han troede han kunne tage en omvej) men han fik æje på mig og jeg cyklede væk fra ham. Og fanme om ikke jeg slap fra ham på cykel. Kæft jeg var stolt smiley Nå' jeg kommer så hjem og min bror og hans kæreste er her. Jeg fortalte min bror det, og i morgen vil han komme op på skolen og snakke med Theis smiley Er pisse glad lige nu, min bror er 23 og har været bodybuilder sidne han var 16 så han er bare pumpet. Tror fanme han kan holde sin kæft efter det! xD
Måtte lige ud med det! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobning = >:)
Kommentér på:
Mobning = >:)

Annonce