{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Han er blevet underlig ? {{forumTopicSubject}}

Benjamin har den sidste uges tid været ret så underlig, jeg har haft ham i 7 måneder nu, han har ALDRIG bidt nogen , ikke en gang efter de heste der går forbi ham i stalden selvom han godt kan virke sur på dem. han er nu begyndt at bide efter alle :s , han er underlig, han elsker at blive nusset, men når han har fået nok, går han . plejer han. men nu, der står han bare og bliver ved, og hvis jeg vil gå, går han ind foran mig, så jeg ikke kan komme ud. som om han vil fortælle mig noget ?
han har hævede kirtler (staves) og har derfor fået æble eddike for det skulle forsvinde, men det blev bare værre af det, og hans mave blev ødelagt, det spøjtede simpelthen ud af ham konstant. stoppede så med at gi ham det, og hans afføring er normal igen. '
han vil ikke rigtig arbejde når vi rider, skal lige siges at han nu har haft 1½ uges fri, for at gi ham ro, jeg ville så prøve i dag, men han er blevet mere hævet. så valgte bare at bruge en masse tid hos ham ..
og ringer og bestiller tid til en undersøgelse i morgen, da jeg ikke synes det er min benjamin mere :s

Andre der har prøvet noget lignede ?

- kan godt være at der er mange stavefelj osv, men bær over med mig (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er blevet underlig ?
Kommentér på:
Han er blevet underlig ?

Annonce