30. apr 2006 Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Min dag igår. skal næsten høres :D {{forumTopicSubject}}
Hej.. Igår var vejret rigtig dejlig.. skyfri himmel og solen skinnede. Så jeg tog en dejlig gang dressur på Kissproof<3. Da jeg havde travet hende af og skidtet tænkte jeg at jeg vil skridte af i naturen. Så red jeg ind på en stubmark.. og så tog vi lige en dejlig hurtig trav op af en bakke på marken og så fik jeg hende i den dejligste korte galop.. altså stille og rolig.. hun kan godt have det svært ved at galopere roligt :D.. så gav klapped jeg hende på halsen og gav hende lange tøjler.. så red vi ned til en å som ridsel lige så stille. EJ det var HYGGE<3..
Så red vi op i min mormor og morfars skov. og der har min morfar bygget et stort maskinhus og der stod en masse ting indeni. Men alle heste har kun godt af at opleve nogle nye "farlige" ting. Så jeg red derhen drev godt på men hun stopped og vil ikk frem. så jeg steg af og tog tøjlen over hendes hoved så jeg have en lang snor. så havde jeg en godbid at lokke med så gik hun frem :D. så kom vi forbi jeg roste hende. Og så gik vi forbi en masse gange til hun var afslappet når hun var ved det!. Men hun er så NYSGERI at hun vil da se hva der var derinde. så der gik vi ogsså ind og så lå der lidt hø.. Hmmm .. så trak jeg ned og sadlet af!
Men Ej hvor gør sådan en dag mig MEGET glad. Også vejret. hun gik godt overdriver ikk med at søge ned og lystre godt på mine ben. Men hun er heldigvis ikk den type hest som er fuldstændig krudtet hvis hun ikk er blevet rørt et par dage :D... dejligt..
Kender i godt sådan nogle dage?
I må da gerne skrive en kommentar til min dag igår
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Min dag igår. skal næsten høres :D