12. maj 2006 Følger: 83 Følgere: 185 Heste: 3 Emner: 385 Svar: 1.516
Forfærdelig dag igår!! {{forumTopicSubject}}
Ja, nu vil jeg så lige fortælle om min totalt forfærdelige dag igår!! :S
Altså min veninde marie har en pony der hedder maldini, og hendes mor hedder mille, og min veninde hedder malene...
Og altså marie gider jo ikke ride maldini mere, så jeg rider ham et par gange om ugen, så igår skulle mig og malene hente maldini og aladdin på folden, og pludselig bliver maldini helt panisk fordi der vidst er en anden hest der gør ham noget. Så hopper han vist lidt til siden og får væltet mig. Han prøver så at løbe væk, fordi at han er omringet af andre heste, og rammer så ind i stødhegnet, pludselig ser jeg maldini stejle over mig og det hele bliver sort, og så siger malene at han prøvede at hoppe udenom mig, men får så trampet mig i brystet/ribbenene.... Og så kan jeg bare huske at jeg pludselig kan se igen, og først mærker jeg intet og så skriger jeg bare og kalder på malene som jeg beder om at hente mille og så bliver det sort igen for mig, jeg troede så at hun var gået op med aladdin og hentet mille, men hun bandt så aladdin og mille kom løbende da hun hørte mig skrige, jeg kan så se igen da mille sidder ved mig, og så ser jeg bare maldini der er halvvejs nede af folden tage et par skridt hvor jeg så bare råber: neeeeej, gå din vej... Overhovedet ikke fordi det var maldinis skyld eller noget, men ved ikke lige hvorfor jeg skreg det Og så kommer jeg op og stå og mine ben ryster bare. Først har jeg vildt ondt i brystet og hånden, men da jeg kommer op og sidde har jeg pludselig kun ondt i brystet og skulderen, og tilsidst kun ondt i brystet og senere ikke rigtig ondt mere.. Jeg kunne sagtens trække vejret dybt uden det gjorde ondt eller noget, og nu er jeg kun lidt øm i ribbenene hvis jeg laver underlige bevægelser med armene..... sååå..
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 4
Han er ellers en dejlig pony ham maldini.
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
maj 2006
Følger: 83 Følgere: 185 Heste: 3 Emner: 385 Svar: 1.516
nathali :
kender du maldini?
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
Havde selv en dårlig dag igår..
Så en hest bli mishandlet og vi fik ringet til politiet osv.. hesten blev skudt for den kunne ikk rejse sig op og var mega tynd.. Nu mangler han bare at få fjernet resten af dyrene
maj 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 12 Emner: 66 Svar: 1.714
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
de er bare ikke sjovt at ligge under en hest.
efter den oplevelse var jeg rad for at tage min egen hest ind fra fold.
jul 2008
Følger: 490 Følgere: 714 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 505
Forfærdelig dag igår!!