{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Forfærdelig dag igår!! {{forumTopicSubject}}

Ja, nu vil jeg så lige fortælle om min totalt forfærdelige dag igår!! :S

Altså min veninde marie har en pony der hedder maldini, og hendes mor hedder mille, og min veninde hedder malene...

Og altså marie gider jo ikke ride maldini mere, så jeg rider ham et par gange om ugen, så igår skulle mig og malene hente maldini og aladdin på folden, og pludselig bliver maldini helt panisk fordi der vidst er en anden hest der gør ham noget. Så hopper han vist lidt til siden og får væltet mig. Han prøver så at løbe væk, fordi at han er omringet af andre heste, og rammer så ind i stødhegnet, pludselig ser jeg maldini stejle over mig og det hele bliver sort, og så siger malene at han prøvede at hoppe udenom mig, men får så trampet mig i brystet/ribbenene.... Og så kan jeg bare huske at jeg pludselig kan se igen, og først mærker jeg intet og så skriger jeg bare og kalder på malene som jeg beder om at hente mille og så bliver det sort igen for mig, jeg troede så at hun var gået op med aladdin og hentet mille, men hun bandt så aladdin og mille kom løbende da hun hørte mig skrige, jeg kan så se igen da mille sidder ved mig, og så ser jeg bare maldini der er halvvejs nede af folden tage et par skridt hvor jeg så bare råber: neeeeej, gå din vej... Overhovedet ikke fordi det var maldinis skyld eller noget, men ved ikke lige hvorfor jeg skreg det smiley Og så kommer jeg op og stå og mine ben ryster bare. Først har jeg vildt ondt i brystet og hånden, men da jeg kommer op og sidde har jeg pludselig kun ondt i brystet og skulderen, og tilsidst kun ondt i brystet og senere ikke rigtig ondt mere.. Jeg kunne sagtens trække vejret dybt uden det gjorde ondt eller noget, og nu er jeg kun lidt øm i ribbenene hvis jeg laver underlige bevægelser med armene..... sååå..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forfærdelig dag igår!!
  • #1   17. apr 2008 sikke da en trist hændelse.
    Han er ellers en dejlig pony ham maldini.

• #2   17. apr 2008 Øv, sikken en træls oplevelse... smiley Rigtig god bedring. smiley

• #3   17. apr 2008 tak (:

nathali :
    kender du maldini?

• #4   17. apr 2008 Sikke en træls oplevelse..

Havde selv en dårlig dag igår..

Så en hest bli mishandlet og vi fik ringet til politiet osv.. hesten blev skudt for den kunne ikk rejse sig op og var mega tynd.. Nu mangler han bare at få fjernet resten af dyrene

• #5   17. apr 2008 Eeej hvor surt.:( Kender godt det der med at være uyheldig.. Jeg plejer bare at blvie sparket istedet..

• #6   17. apr 2008 sikke en oplevelse, kende det godt har prøvet noget ligende, for lidt over et år siden. en lørdag eftermiddag skulle jeg have min "gamle" hest ind for at skulle ride. jeg sætter tovet på hende og trække hende ud, lukker det overste led og skal lige have fat i det nederste led for så at lukke det men mens jeg er ved at tage det nedeste led står der 2 andre ved ledet den ene var førehoppen som bliver sur på den anden der står der og bider den meget hårdt i røven så den bliver forskræget og springer frem i ledet et skønt fjeder led dette springer af og flyver lige ud i hoved på min hest den bliver mega bange springer frem i mig og jeg vælter og hun træder på mig av hvor grorde det bare ondt. jeg skynder mig at komme om da jeg jo ligger lige ved leddet og var bange for at de ville komme løbende og træde mere på mig. jeg skynder mig at få fikset hegnet så de 3 der stadig var i folden ikke kunne læbe ud, prøver så derefter at ringe til hende der har stedet for at få hende til at komme ud og hjælpe med at fange den ene hest som var ude for indhegningen men hun støvsuget og hørte ikke telefonen, jeg fik indfanget heste og sat den ned i sin boks. og gik ind og fik hjælp. jeg var heldigvis kun ramt på det ene ben men det gjorde bare ondt, måtte en tur på skade stuen og have det tjekket heldvis var intet galt med det.

de er bare ikke sjovt at ligge under en hest.

efter den oplevelse var jeg rad for at tage min egen hest ind fra fold.

• #7   14. nov 2008 jeg ejer maldini nu det var da ikke så godt maldini prøver aldtid at komme væk fra problemerne han vil ikke tage kampen op mod andre heste han løber bare hurtigt væk XD

Kommentér på:
Forfærdelig dag igår!!

Annonce