forfærdelig dag i går.. skænderi {{forumTopicSubject}}
Ja man kommer hjem fra arbejdet og tager ud til hesten.. det går mega godt ude hos hesten og hun er kun redet få gange med hovedtøj og forstod intet når jeg bare red i grime.. i fredags og igår red jeg hende i rebgrime med sadel og hun var bare så god, hun forstod det virkelig.. Nå men, hesten blev ordnet og jeg stod og nussede med hende.. Så tog jeg hjem og ville få noget mad, jeg er så igang med at koge vand til mine nudler og min stedbror S stod for at skulle varme lasagnen .. Ja der sprang så bomben.. For min mor kom op og den var overhovedet ikk varm, og hun sagde det så til hende og så blev de uvenner og råbte af hinanden.. I kan bare kalde mig et tudefjæs men i hele mit liv har der kun været skænderier.. jeg blev skide sur og ked over det, for det eneste drengene herhjemme har i hovedet er computeren.. så kom min stedfar op og sagde min mor skulle slappe af, men intet til min stedbror S, som svarede igen osv. som om han snakkede til en ven.. Min mor gik så ned i kælderen , og min stedfar smed så maden ud.. Hmm.. Jeg fik hældt vandet over nudlerne og satte det hen på bordet, så kom min mor så op igen og så begyndte min stedfar og hende at skændtes.. Rigtig ufedt.. det blev så ved og så skulle min stedfar op og snakke om min lille bror som ikk har været hjemme i hele weekend , altså han snakkede om det sammen med min stedbror S .. jeg fik ikk lyst til at spise og gik op med en dunk vand.. så hører jeg så de snakker om min bror, og jeg går så ud og siger til min stedfar ( Min mor og stedfar skændtes om at min mor lavede forskel på os børn, hvilket hun overhovedet ikk gør) at han har så travlt med at min bror ikk er hjemme og at stedbror S heller aldrig er hjemme (faktisk så gav min stedfar stedbror S lov til at tage til en fest alligevel selvom min mor og ham havde snakket om at han ikk skulle, for han var aldrig hjemme i weekenderne) og så blev min stedfar skide sur og stod og råbte mig li op i hovedet, jeg blev rigtig sur og råbte tilbage.. Jeg er snart træt af det her, det er 3 gang han truer med at de skal flytte, altså min stedfar, stedbror S og stedbror M .. Jeg skyndte mig ned af trappen og tog nogle sko på og gik så hurtigt jeg kunne væk fra vores hus, stedbror M løb efter mig og sagde jeg skulle stoppe.. jeg satte mig så ned på vejen efter et stykke tid og efter kom min mor og hentede mig.. jeg ville ikk med tilbage til huset så længe min stedfar var det (Han kaldte mig også en led møgk*lling) men det er jeg så van til, men gider ikk han skal kalde mig , for det har intet med sagen at gøre.. Efter jeg havde været i bad gik jeg ind på værelset og efter noget tid kom min mor og sagde at hun ikk vidste om vi skulle flytte eller ej ..
Men hvor er jeg træt af det, der har altid været skænderier i huset, og efter min mor har haft nogle kærester besluttede jeg mig for at jeg aldrig ville begynde at kunne li min stedfar , men hva kommer man til.. ja man begynder at holde af ham og have ham som en far. da jeg aldrig ser min rigtige far... Det eneste jeg har lyst til er at være sammen med min hest, men heldigvis er der bare ingen af dem som er hjemme.. har også taget den beslutning jeg ikk gider snakke med min stedfar igen ..
;-(
sep 2005
Følger: 110 Følgere: 106 Heste: 5 Emner: 165 Svar: 2.334
feb 2006
Følger: 323 Følgere: 368 Heste: 5 Emner: 414 Svar: 2.879
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
Ja det kan jeg godt se .. Men det er skam også svært at forklare
jul 2006
Sys jeg også nu, er virkelig træt af det .. Så man også kan komme væk og begynde på en frisk ..
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 35 Heste: 8 Emner: 59 Svar: 452
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.255
jeres hun er et galehus ligesom vores. s;
- jeg har det helt på samme med med min stedfar. ' han kalder også mig alt muligt, & hader mig &min hest, men det jeg ikke kan forstå er at han bliver ved med at snakke til mig.!
- men det eneste han kan finde ud af at sige til mig er, når der skla laves noget, eller når han skal kalde mig alle mulige ting.
går du til spykolog ? '
- det gør jeg nemlig, for jeg kan bare ikke holde ham ud mere. !
' jeg fatter ikke min mor acceptere ham, men jeg regner med at flytte fra hjemet, inden ret længe.
jul 2006
Nej .. snakker med min mor om det og hun virker som en .. han er sød nok men når han begynder på det har man virkelig ikk lyst til at være sammen med ham mere
feb 2006
Det er ikke lige det man har behov for at få kastet i hoveder af en god veninde....
og så stod hun i går og sagde ih hvor er din hest dog syg - måtte bare gå tudende væk... ja han er endelig friskere - men hvem ville ikke være det år man bliver pumpet op med morfin????
Han kan sige lyde og nappe lidt - men nej den ser godt nok ikke særlig friakmud og kan ikke gå ordentligt på sine bagben - som han slæber efter sig.
Puha en omgang - finder min hest med blodnæse på en fold og driv våd af ved og ryster og får nyreslag hver andet sek...
Man burde hjælpe hinanden gennem sådanne ting i stedet for at beskylde hinanden.
Hendes hest er fyldt med bid sår som er hævet - et meget hævet på halsen, og han får pencilin.
Der skal to til en slås kamp - og det er han dyr ..... jeg vil aldrig stå og leje dyre psykolog og dediktiv i sådan er situartion - puha er totalt shokket.............
jul 2006
Sikke en veninde .. håber det kommer til at gå godt med hestene .. Og sikke et syn der møder en, stakkels dig og hyppen
feb 2006
tak - ja der er frygteligt og virkelig et shok...
jun 2004
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 188
Det lyder ikke særlig rart - kunne du måske flytte hjem til din rigtige far i stedet?
jul 2006
Ikk tale om .. har ikk set ham i over 3 år og han har også gjordt noget som man bestemt ikk for lyst til at være sammen med ham
apr 2006
Følger: 138 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 52 Svar: 278
forfærdelig dag i går.. skænderi