{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

keder i jer? læs og giv meningen. {{forumTopicSubject}}

Du mangler bare at fortælle du aldrig rigtigt holdte af og elskede mig.Du ved slet ikke, hvad du har gjort mig? du ved slet ikke hvor meget du har såret mig, og gjort mig ked af det?s: Aldrig har jeg følt mig så svigtet, på en måde. Det du gjorde ved mig, var noget af det mest fantastiske, du gjorde mig glad, og fik mig til at le. Men nu? hvad gør du nu? du får mig til at græde, du får mig til at opleve smerte. smerte ved at vide, at jeg har mistet dig? og at du er pisse ligeglad? smerte, ved at vide at vi måske ikke kommer til, at snakke ordenligt sammen igen. Smerte ved at vide, at du er væk. al den smerte' er en enorm stor sorg. aldrig har jeg troet jeg skulle føle sådan for en person, men her kom du. Du har smadret mig indvendigt. ligenu, føler jeg at jeg sidder fuldstænig fast, slet ikke noget at gøre. ligenu, tror jeg aldrig jeg kommer videre. Tro mig' det skal jeg nok, men kæft det bliver svært. og jeg vil aldtid huske det her. Dig, dig glemmer jeg aldrig nogensinde. jeg var åben for dig, fordi jeg følte du har til at stole på. nu? nu føler jeg mig bare svigtet. du har ikke, -så vidt jeg ved, fortalt ting videre, som jeg har fortalt dig. så det er ikke på den måde svigtet. det er vel mere, alt det indeni mig, der er svigtet. vi bliver aldrig de samme overfor hinanden igen, aldrig nogen sinde. men det passer mig fint, inders inde. jeg vil ikke græde over dig, men kan sku ikke lade være. for det du har gjort ved mig' har ramt mig dybere end din vildeste fantasi. du vil aldrig kunne forstå det, og da slet ikke, når du ikke engang vil forstå det. Ting' jeg har gjort på grund af dig, er ting jeg nu fortryder. men ting jeg sikkert i et stykke tide vil blive ved med at gøre. Det er rent ud sagt noget lort! Jeg ødelagde så meget, bare for at komme tæt på dig, og hvad har det nyttet? en masse spildt tid, en masse fortrydelser?:/ Jegt følte, vi var som skabt for hinanden, vi forstod hinanden. men alligevel? det var entenlig som om du ikke var 110% til stede? ligesom om der manglede noget af dig. men jeg var for blind, så ikke hvad det entenlig var der skete for det hele var sket. og det var entenlig først der det gik op for mig. Du gad mig ikke. Det var hårdt at indse, men det bedste at gøre, ellers ville jeg stadig hænge i røven på dig. men jeg gider ikke kæmpe for dig&mig længere, jeg finder det ikke nødvendigt. jeg har ikke brug for at få flere Nej'er. Du nåede ind til mit hjerte, som ingen andre nogen sinde før, har gjort. hvorfor skulle det hele ende? Jeg har stadig ikke forsåtet hvad der skete, og det ved du udemærket godt, for det spørgsmål har jeg stilt dig mange gange, efterhånnden.men hver gang, for jeg det samme svar: Det ved jeg ikke. Årh' ha, jamen jeg ved det jo heller ikke? De spørgsmål jeg har, har jeg brug for svar på, ellers kommer jeg aldrig videre. Men alligevel, som sagt vil jeg ikke kæmpe mere for det? jeg vil ikke være en af de tøser der plager folk til vanvid med deres evige plagen om at tage dem tilbage, for det forstår jeg godt, at nogen syns både er belastende&latterligt. når du sagde du elskede mig? hvad betydning havde det så? sagde du det bare for at gøre mig glad?s: vis det var sådan, vil jeg hellere have du skrev, at du hadede mig, så ville jeg have forstået det. så mange tanker farer gennem mit hoved, næsten hver dag. jeg vil aldrig glemme alt det her?s: jeg vil komme videre, men ikke uden at huske, at jeg har været så splittet. aldrig havde jeg tror jeg skulle føle sådan, for en person, aldrig.

Skriv jeres mening?
Alt det der' er om en person jeg kender í virkeligheden.
jeg skriver kun, fordi jeg ved at det er godt at komme ud med tingene.
jeg har på ingen måder brug for negative kommentare om det her.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  keder i jer? læs og giv meningen.
Kommentér på:
keder i jer? læs og giv meningen.

Annonce