{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

De små irriterende ting xD {{forumTopicSubject}}

Hva' for nogle små virkelig mærkelige ting kan irritere dig?! xD

Jeg bliver hidsig når jeg skræller en appelsin, som jeg kommer til at 'prikke' hul på, så der kommer saft ud xD Hahaha! Virkelig latterligt!

JA, os latterligt emne! Men jeg keder mig .. Det er jo bare en kedelig tirsdag aften x( Så kom så smiley Der må os' være nogle finurlige ting, som i blive hidsige over xD

- Hende Som Keder Sig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De små irriterende ting xD
  • #1   8. jan 2008 når min søster tager mit tøj uden at spørge mig !! Uh det pisser mig af, har lyst til at flænse det af hende.

når folk ikke passer deres negle :s adder.

Når mit internet ikke er hurtigt nok, så slår jeg tit i tastaturet xD

Når jeg skal skifte kattebakker på arbjedet.

Når jeg griner når jeg vil være sur smiley

I kan nok forstå på det hele at jeg er en lille hidsigprop :p?

• #2   8. jan 2008 når min sidemand hele tiden forstyrer mig i timerne, for jeg gider ikke ha lektier for!!!
    ARGH !!!
    JEG SMADRER HENDE SNART XD

• #3   8. jan 2008 Når folk smasker!! <b>ARG</b>, kan ikke døje det xD

• #4   8. jan 2008 Charlotte - min sidemand siger HVER DAG! - Er du sur?"
    ARGH!!!!!!!!
    jeg vil flyttes xDDD
    og hun vil ikke lave en skid arbejde alene ! o_O.
    og hvis hun ikke fatter opgaven og jeg ikke gider fortælle hende det, så kigger hun bare efter -.-'
    ARGH!
    jeg skal sidde alene!
    det elsker jeg XD

• #5   8. jan 2008 I mit skab har jeg skuffer hvor mit tøj ligger på og skufferne er lidt for små så de falder helt tiden ned.

Når jeg er sur og mine forældre for mig til at grine.

Når internettet er for langsomt.

Og mange flere ting smiley

• #6   8. jan 2008 Jeg bliver hidsig når min b-veninde driller mig dummme dummmme anne sofie.

Og jeg bliver meget meget nemt hidsig hvis jeg bliver viklet ind i et eller andet eller når mine arme sidder fast i min bluse så jeg ikke kan få den over hovedet

• #7   8. jan 2008

ja, når folk smasker.
    jeg tager seriøs vat i øerne når vi skal have flæskestej ! arrg!

når folk ikke kan fatte at man siger de skal stoppe.

at folk siger noget tlalle, som man ikke ville have nogen skulle vide.

når man har så skide mange lektier for.

når ens mor bliver sur

• #8   8. jan 2008 Nille - aha xD
    det er der en jeg kender det gør, og vi snakekr bare om ngoet åndsvagt for at ikke kunne høre lyden xD
    " det smager bedst, når man smasker" xD

• #9   8. jan 2008 Når folk får mig til at grine når jeg vil være sur ! (mega træls xD)

Når verden ikke lige vil som jeg vil xD

Når min brødre kalder mig for "lille nil" (lang historie -.-')

Når min far kommer i drillehumør og begynder at slå mig (mega træls ! xD)

og når folk smasker

når folk i barbere ben og der er 5 m. lange hår på...

Men VÆRST AF ALT!!!
    FOLK DER IKKE PLUKKER ØJENBRYN!!! De skal plukkes folkens ! der er ingen der gider se på monobryn eller folk med en kæmpe snegl! PLUK PLUK PLUK DEM!!!

• #10   8. jan 2008 Når folk skiver ''sød PONZ'' når alle ens heste er OVER 150cm...

når folk skriver i indlæg, uden at have sat sig ordenligt ind i det (ikke har læst det hele)

HADER fars evige kommentarer om at jeg er hjernedød for at stole på min hest, det er trods alt MIG der kender hende bedst...

når min kæreste brokker sig over mit enorme chokolade forbrug (det kan jo ikke ses på mig, begyndte da først at tabe mig da jeg startede med at fråde chokolade)

Når kæresten siger jeg skal drikke cola LIGHT.. !!! HVORFOR-.. alm cola smager da bedre

Bliver MEGET GAL I SKRALDEN når kæresten drikker alm. cola og forlanger at jeg skal drikke light fordi det er ''sundere''...

• #11   8. jan 2008 Når folk ikke fatter hvad jeg mener (især min blondinedumme mor).
    Når min mor bliver ved med at snakke til mig, når vi kører bil, selvom jeg ikke gider, at snakke når jeg kører med hende.

• #12   8. jan 2008 Light er ikke sundt o.o
    det kan fremkalde kræft o.o

• #13   8. jan 2008 Jeg hader også at lave gruppearbejde med nogen som ikke tager det ligeså seriøst som en selv. ARGH jeg bliver sur når en af mine veninder hele tiden skal have af vide hvad hun nu skal lave i stedet for selv at gå i gang, eller når hun tror at hun kan smide at arbejdet over på de andre i gruppen og så selv sidde og klippe billeder ud i en time...

• #14   8. jan 2008 Komplet enig i tyggegummi, smaskeri og gruppearbejde er irriterende!

Men værst af alt!! Jeg har en kemilærer, der kigger mig over skulderen for at tjekke, om han nu ikke kan finde en lille, bitte fejl, da han er irriteret over, at jeg endnu ikke har lavet en - og har rettet på ham en del gange!

AArrrrggh! Hader, når folk kigger over skulderen på mig!

• #15   8. jan 2008 JA GRUPPEARBEJDE!
    ARGH!!!!
    det ender altid med at jeg skal lave det hele -.-'
    synes jeg.. medmindre... det kommer an på hvem jeg er i gruppe med..
    jeg sidder heldigvis for det meste alene, når nogen har fundet sammen i grupper, men lærerne fatter stadig ikke at jeg gerne vil arbejde alene -.-'

• #16   8. jan 2008 hader også fulde blondiner, eller folk der er fulde og spiller ekstra blondine dumme for at få opmærksomhed..

hader at min far er naturlig blond, uden at have givet mig hårfarven...

hader mine ''ægte blonde øjenbryn'' de er så lyse at de skal farves, for at man kan se dem... men kan ike tåle at få dem farvet, så må farve dem med makeup...

der er mange ting der irriterer mig...

• #17   8. jan 2008 Jeg bliver pisse sur hvis den trøje jeg har tænkt jeg skulle have på ikke er blevet vasket... Men jeg kunne jo sjovt nok bare have vasket den.

• #18   8. jan 2008
    Jeg kan heller ikke klare når min mor siger ting om hesten med SÅDAN-ER-DET-stemmen .. Når jeg ved det ikke er!! xD

• #19   8. jan 2008 Og når folk larmer virkelig meget, når man vil have ro.
    Jeg bliver SÅ nemt hidsig, det er frygtelig.

• #20   8. jan 2008 Theis - er så enig ! x_o ..

nok det jeg hader ALLERMEST -
    at jeg ikke tænker før jeg snakker -.-'

• #21   8. jan 2008 Jeg har altid været den anderledes...
    JEG KAN GODT LIDE GRUPPEARBEJDE ! xD
    Jeg synes det er det bedste...

Og PROJEKTER kan jeg også godt lide. Kreative ting
    -Gruppearbejde er en udfordring, og det siger jeg ikke nej til xD

• #22   8. jan 2008 MOE - Du er underlig ;-P

• #23   8. jan 2008 Og jeg hader VIRKELIG, hvis folk ikke gør, hvad jeg beder dem om på mit arbejde. Især mine veninder eller dem der bare sløser afsted og ikke hører efter!

• #24   8. jan 2008 Der er tit jeg bliver så sur at jeg hamrer min hånd ind i noget og så bliver det værre xD

• #25   8. jan 2008 Og en, der virkelig også kan tænde mig af er min MORMOR >< og min far og min bror. ARG!!!

• #26   8. jan 2008 Theis:
    Jeg skal nok skrive under ;-D

• #27   8. jan 2008 Når min mor blir ved med det der RYD OP NU ellers tager jeg din mobil....

Når min sidedims som sidder bagved mig hele tiden spørg hva skal vi jeg hørte ikke efter... Kevin prøv selv at finde ud af det...

Og ja GRUPPEARBEJDE... Vi skal lave noget doms om sydamerika og self. er jeg kommet i gruppe med Camilla og Mai... De to piger i klassen der ikke gider lave noget...

• #28   8. jan 2008 At folk skriver skat smukke osv uden de overhovedet kender en ? s:

Når nettet går lidt i stå (det skal helst virke lige så snart jeg trykker xD)

Når man snakker med folk og de kigger den anden vej er det værste xD

• #29   8. jan 2008 jeg hader når folk ikke forstår ens vitser selvom man selv syntes at det bare er det sjoveste.

En lille samtale jeg havde med en veninde en dag.
    (det skal lige siges at enketrøsteren starede med at være en agurk men den forstod hun heller ikke)

mig(sidder med et kosteskaft): ved du hvad det her er?
    Hende: et kosteskaft?
    Mig: nej da det er en enketrøster (alle andre griner)
    hende: hvorfor kalder i den det?
    Mig: ved du ikke hvad en enketrøster er?
    Hende: er det sådan en en dreng har?
    mig: øhh på en måde?
    hende: hvorfor kalder i den så en enketrøster?
    mig: øhhm hvilken facon har kosteskaftet?
    Hende: den er rund... og lang
    mig:ja og derfor... (jeg når ikke at sige mere)
    hende: nu ved jeg hvorfor, det er jo sådan en hinkesten...
    mig: øhhh hvad?

øhhm der begyndte jeg godt nok at grine, for hun forstod den stadig ikke....

• #30   8. jan 2008 Når man computer er langsom, så kan jeg virkelig blive sur og bare have lyst til at smadre den (Tit slår jeg den også ... meeget hårdt) ;I

Og når nogle i timen sidder og snakker til en og man siger til personen at de skal stoppe. Og så opdager læren det selfølgelig, og det er mig der får skylden smiley Og så bliver jeg godt nok sur og ikke siger det er mig, og så bliver læren så endnu mere sur .. AGH x(

• #31   8. jan 2008 Mela

Årh, den med "Er du sur?" høre jeg også ofte xD Bare fordi man koncentrere sig, vil færdig og ikke lige gider snakke xD

• #32   8. jan 2008 Kleine-dimsen Håhååh, den er god - men godt det ikke gik ud over mig - er bange for, at jeg kunne være omtrent lige så langsom xD

• #33   8. jan 2008 og når folk sender åndsvage mails (fordi de er en flok hjernedøde tøser, der ingen kildekritik har) fx den mail "hvis ikke du sender denne mail til alle på din liste bliver msn ikke længere gratis for dig, se selv linket" ja flot spader, linket er fra 2001 og er en omgang fup, hjørneløse idioter -.-

• #34   8. jan 2008 Maria - hvis det ikke var fordi vi var så mange i klassen og sådan , så havde jeg skreget i hovedet af hende :" JA FORHELVED!!!! JEG ER SKIDE SUR!!!!!!!!! " xD

• #35   8. jan 2008 jeg hader allermest de der send vidre eller du dør i morgen smser

• #36   8. jan 2008 LLWJ´: ja jeg hader dem virkelig meget folk der bruger så langt tid på at sende dem rundt burde få et liv

• #37   8. jan 2008 Mela

Haha, så ville du nok være sikker på ikke at blive forstyrret resten af dagen xD

• #38   8. jan 2008 - Når Folk hele tiden siger jeg tager ting tungt, når man egentlig bare efterligner dem selv.

- Når musen går i stå, så sidder jeg og hamre den ned i bordet

- Når jeg skal tænke hurtigt i Matematik timen.

Kommentér på:
De små irriterende ting xD

Annonce