{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Dine forældre og hesten ? xD {{forumTopicSubject}}

GodAften HG'er smiley

- Hvordan er dine forældre ved hesten? Er de 'interesserede', eller er det bare en hobby/ LIVSSTIL smiley som du har for dig selv ??

Før jeg fik hest, var mine forældre ikke interesserede smiley Der var det bare noget jeg gik til. Men nu er de blevet meget mere obs,' på hvad der lige sker xD Jeg ved godt det er klart at de skal være vågne, da det jo er et dyr, som der skal passes godt på og plejes smiley Men selv MIN FAR som virkelig aldrig har været særlig tosset med heste, spørger altid indtil, hvordan det er gået med Oddi. Han har endda sagt, at han gerne vil ride en stille tur på ham en dag! Whaaat ? xD Min mor er næsten lige så tit ude ved ham som mig xD Haha! ..

- Hvad med jeres mumier? smiley Eller .. Ej, det må man ikke sige xD Forældre!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dine forældre og hesten ? xD
  • #1   6. jan 2008 Mine forældre er med mig til stævner, min papfar køre mig tit til stævne. De håber jeg kan nå langt idenfor hestesporten smiley

• #2   6. jan 2008 Min mor er hunderæd i) - min far beundrer dem & evnen til at samarbejde med et så stort og ædelt dyr smiley

• #3   6. jan 2008 min far er panisk angst, og min mor er pænt ligeglad med alt der har med Schkaira at gøre smiley

Kort livshistorie, hvor der stå en del om mine forældres forhlod til Schakira
    Jeg blev født 1992, i en lille landsby, havde ikke noget at gøre med heste siden ca. 4-5års alderen hvor en af min mors forældre fik mig smidt op på en hest, det gik god ikke helt som begegnet. Jeg skred, skrållede og grad, jeg ville ned fra det store væmelige dyr. Så besluttede min mor da jeg var ca. 7 år skulle jeg da starte til ridning, det forgik på RHO. dog også med skrigen og skrållen, ridelæres værste skræk XD. Efter nogle år fik jeg dog snag for det og fik min første part, en ikke tilredet welsh som jeg hjalp med at tilride, jeg kunne ikke få en der var tilredet, da mine forældre ligepludselig ikke gad betale længer :S. efter jeg havde haft Welsh'en og tilredet den var det god ikke noget problem at få heste at ride, og siden da har jeg redet den ene hest efter den anden, ung utilredne, og lidt ældere der var kommet ud af kontrol.
    Dog fik jeg stadig ikke min egen, dog fik jeg lov til at købe min egen. 2006 havde jeg 30.000 kr. og købte min egen hest, Schakira Gøgholm. Jeg betale stor set alt foder opstaldning osv selv.

• #4   6. jan 2008 det var min mor der synes jeg skulle have en hest. men hun er ligeglad med hvordan han har det.
    hun spørger aldrig til ham, men kigger nogle gange når vi er til stævne ellers ikke.

• #5   6. jan 2008 min far er ikke så interesseret i det, men han hjælper mig gerne og er med til stævner en gang imellem.

min mor har selv redet meget og er meget hjælpsom og interesseret i min ridning. og så er hun formand for rideklubben d:

• #6   6. jan 2008 Min mor er bange for ham og min far elsker ham.
    Min far er med os til alle stævner og er ved at have rigtig godt styr på det hele når vi er ude osv. smiley Min mor er dog også altid med at kigge til sævner (: Men udover det er han min hobby, og de blander sig ikk (;

• #7   6. jan 2008 Mine forældre ville ik kunne undvære hestene ;p

• #8   6. jan 2008
    Schmølz *har spist svampe* .

Okay .. Jeg kan godt forstå det er lidt trælst at dine forældre ikke er så .. Interesserede .. smiley

Køb en shetlænder til din far x) Så kan det være han bliver lidt gladere/trygere ved heste smiley

• #9   6. jan 2008 min mor har selc hest, men rider ikk..
    og får undervisning af min far smiley
    det er blevet en familie livsstil :b seriøst, havde aldrig troet det ville blive sådan. mine forældre har altid været lige glade... men ikk længere nu hjælper de med alt, lige fra pasning og undervisning, til psyke træning og hjælp med sponsor (:

• #10   6. jan 2008
    - Malene Pedersen E'jaaz.

Nååårh xD Hehe! De står os hjemme ved dine forældre ikke? smiley Så kan de næsten heller ikke undgå, at holde af de skønne dyr, når de omgås dem hver dag ;D Hihi

• #11   6. jan 2008
    { Soulmate'n&&Geek' }

Orh smiley *misundelig* xD Haha!
    - Total blæret at få undervisning af sin far smiley Det kunne jeg da godt tænke mig min far kunne xD

• #12   6. jan 2008 Nu har jeg jo ikke egen p:

Men min Far er sådan ret ligeglad p:

Men min papmor er til gengæld mega træls!
    Hun er træt af at høre om heste..
    Hun gider ikke høre på det Oo

• #13   6. jan 2008 mine forældre vil meget gerne lære om heste. og de kan godt passe dem nogle dage blande foder og tage dem ind i ridehuset og jage dem lidt rundt og min far har da os været oppe og ride på luckas.. min mor er egyndt og sige sådan noget som "ned med hænderne" og "pas på du ikke hænger i indvendig tøjle" så det er rart! nu når min søster ska ha ny hest vil min mor ikke af med hendes pony fordi hun er så knyttet til ham ..

• #14   6. jan 2008 han er bange for marsvin, så tror ikke endgang en shette ville hjlæpe ;P

• #15   6. jan 2008 min mor er allergisk, min far er ligeglad.

• #16   6. jan 2008 mine forældre har som os købt ny hestetrailer til 80.000 for at min mor skulle køre os til stævner og undervisning. min mor bruger sin ugentlige fridag på at køre mig til undervisning det er bare herligt.. men til gengæld hjælper jeg så utrilig meget hjemme.

• #17   6. jan 2008 Hej

Mine børn er født ind i heste verdenen, med det har altid været et valg ikke et krav, men selvfølgelig fylder det meget i vores liv, jeg starter med at undervise, når vi når til omkring la3, syndes jeg der skal en mere til, og så må vi jo betale m.m.
    Det er helt klart en livs stil for hele vores lille familie.

Anita W

• #18   6. jan 2008
    ¬Annesofie'SKRK'SØRI™ Så blev det 2008 smiley

Nåååårh, hvor er det sødt xD
    - Det er heller ikke sjovt at skulle af med én man er knyttet til. Så jeg kan godt forstå hende smiley

• #19   6. jan 2008 Min mor er MEGET hesteglad smiley Og min mor har også selv haft hest! smiley smiley Men nu har hun ikke sin egen mere - nu rider hun undervisning, og nogle gange på en hest der hedder Minnie eller Crazy.. Hun er super god til at ride! Meget bedre end mig smiley Hun har også selv hold, hvor hun underviser, og tar også tit vikar timer xP

• #20   6. jan 2008 Mine forældre har begge hest selv.

• #21   6. jan 2008
    anita W

Okay smiley Sådan tror jeg tit det er .. Tror det smitter af til 'næste generation', hvis man kan sige det sådan smiley Når det er éns 'hverdag', vil man jo aldrig kunne undvære det ;D

• #22   6. jan 2008 Min mor er meget opsat på at være med xD

• #23   6. jan 2008 Min mor er rædselsslagen for den bette hest.
    Min far ka godt li den og hesten er helt vild med ham.

I sidste uge var mine forældre med oppe og kigge til hesten. Jeg hentede den så på fold og gik op mod mine forældre som var blevet stående ved stalden...
    Den gør så det den plejer med at stikke hovedet hen til mig far og så ellers gennemsøge hans lommer og så da den tar et skridt hen mod min mor farer hun sammen og går langt væk..! Som om den vil bide hende altså :S

• #24   6. jan 2008 jeg syns ogs det er mega fedt smiley
    bare ikk når det bliver taget med til middags bordet xD

• #25   6. jan 2008 min mor har selv redet så det er bare fedt, og min far, tager gerne med derud hvis det er. her når jeg skal låne donna regner jeg med at de begge skal prøve en turxD

• #26   6. jan 2008
    Elsker min nelli

Hahahahahahaha xD
    - Det kender jeg godt smiley En dag hvor Oddi var sådan lidt .. Oppe og køre .. Havde jeg så sadlet ham op, men glemt en pisk, og spørger så min far om han lige ville holde ham, mens jeg lige gik ind efter én. Det turde han ikke xD Haha! Tosse :b Men det må man jo respektere! smiley

• #27   6. jan 2008 ~¤Lisa¤~

Ja men der er så det at min mor selv har haft hest...så forstår ik hun er så bange

• #28   6. jan 2008 Vi snakker ALTID heste om middagsbordet. Men det er klart når alle 5 heste står hjemme.

• #29   6. jan 2008 Nu rider min mor efterhånden ikke så meget mere, men hun begyndte at ride da jeg var 6, og hun er meget interesseret i avl. Min far deltager såmænd også, han synes det er hyggeligt, som regel i hvert fald, at køre til stævner, kåringer, shows og hvilke andre arrangementer vi ellers finder på (: det er kun min lillebror der er lidt udenfor, ellers er vi en rigtig hestefamilie (;

• #30   6. jan 2008
    Elsker min nelli

Nååååh, okay! smiley Ja, det er måske lidt mere 'forvirrende' smiley Måske er hun ikke så 'tryg' mere, hvis det er en del år siden hun rigtig har omgået dem ? smiley

• #31   6. jan 2008 ~¤Lisa¤~

Ja...ved ik hva det ka være...for min hest er noget af det sødeste... sparker du ham i røven vender han sig og siger undskyld

• #32   6. jan 2008 Min mor er gammel rytter, eller hun havde en islænder da hun var barn osv. Så hun synes rigtig godt om islændere, så vi har været på islændertur sammen osv. smiley Rigtig hyggeligt!
    - Men nu rider jeg på store voltigerings heste, og det er ikke lige hendes smag, hæhæ. Men hun er rigtig sød til at køre mig ud til hestene osv, og prøvet at følge godt med. smiley
    Min far er ret bange for heste, så han blander sig pænt udenom. smiley

• #33   6. jan 2008 min mor betaler alt men er dog fysisk lam i højre side så hun kan ikke køre bil, og min far er ikke så int i heste og han gider heller ikke blive det, men han hjælper dog lidt alligevel.

• #34   6. jan 2008

mine forældre elskede virkelig skipper.
    de elskede at give ham æbler og nusse med ham .
    i skulle se den dag han blev aflivet hvormeget min far græd.
    holdkæft hvor var det synd for ham . !

• #35   6. jan 2008 jeg havde nogle støttekontaktpersoner som jeg var/er kanon glade for de støttet mig hele tiden og kørte mig til stævne, købte et stævne skab til mig, en spilnter ny trailer, tansport gamacher, lammeskinds gamacher, og en bil så de kunne køre, jeg tænkte bare: OMG ? smiley
    så jeg blev heste forkælet for en gang skyld (: hehe

• #36   6. jan 2008
    _Natacha R.I.P smiley .. H

Det lyder mildest talt forfærdeligt! smiley
    - Græder min far, græder jeg os xD Jeg kan slet ikke tage, at se ham være ked !

• #37   6. jan 2008
    Nina Guldbrand Jørgensen .

ORH ö . *total åben mund*

xD

• #38   6. jan 2008

det var forfærdenligt .
    at se min far som ellers er så stårk stå og bryde fuldstændig sammen ,

• #39   6. jan 2008 haha da jeg begyndte at ride. vidste min mor knap nok hvad en hest var smiley ' min far havde stor respekt for dem.
    men nu er min far lige så tit ved hesten som jeg er. haha. han har sdalet op ofr mig engang smiley ' og læsser ham selvom det godt kan give mange stejl og bukke ture. og han skifter dækkner osv smiley er rigtig stolt af den gamle :D' haha. og nu er han næst formand i rideklubben xD' haha.
    og min mor er stolt over at hun har rørt ham på mulen smiley hun har det bedst hvis han er på den anden side a boksen og hegnet.p haha

• #40   6. jan 2008 lisa: ja og nu kan de måske ikke tage med til stævner mere ;s

Kommentér på:
Dine forældre og hesten ? xD

Annonce