{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Om at blive HA'er, snyd og bedrag :( {{forumTopicSubject}}

Ja, der var jo et indlæg herinde om hvordan man bliver HA'er.

der kom så følgende svar af theis , som siden har ændret sit navn, for at jeg måske ikke kunne finde den person der nu sidder ved det ´navn.

Personen fortalte at jeg bare skulle give hendes heste x-høj, og inden 24 timer blev jeg til en HA'er. vis jeg slettede mine flotte karakltere vil jeg blive smidt ud af HG.

Der er gået 24 timer og jeg er ikke blevet HA'er endnu. Hvad skal jeg dog gøre? smiley

Har skrevet et klage brev til personen:

Fra: Pau -Nu med flyvende gangstativ!
Sendt: 03-01-2008 20:13:21
Emne: Klage

Kære Theis aka xxxxxxxxx,

Jeg sender dig den her besked fordi jeg faktisk er dybt skuffet og føler mig snydt.
Den anden dag blev der oprettet en tråd om hvordan man kan blive HA'er, og du sagde troligt, at det gjorde man ved at give dine ehste x-høj. Jeg vil jo meget gerne være Ha'er og derfor skyndte jeg mig at give dine heste den flotte karakter. Jeg skulle blive HA'er senest 24 timer efter,men det er bare ikke sket endnu. Jeg føler mig snydt på det værste, at jeg har brugt de karaktere og nu ikke kan slette dem, fordi jeg vil blive smidt ud af HG.

Jeg sender den her klage til dig og håber at du måske ikke vil udsætte endnu en HG bruger for denne meget sørgelige situation.

Underskrevet;
Pau - Nu med flyvende gangstativ!

Og om hun så ikek er fuldstændig ligeglad! Er dybt fornærmet og vil bare advare alle andre om dette bedrageriske fupnummer!!

Havde aldrig forventet at sådan noget kunne ske -Verden er af lave! smiley

Surt og nedtrykt opstød herfra!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om at blive HA'er, snyd og bedrag :(
Kommentér på:
Om at blive HA'er, snyd og bedrag :(

Annonce