{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

nu går jeg snart amok! {{forumTopicSubject}}

Jeg kan simpelthen ikke klarer alle de useriøse mennesker der vælger at give total langt ude bedømmelser! - hvad værre er, er de mega latterlige kommentare der følger med om at det er pga. billedernes uvarierede tilstand.

<b>hvad er uvarieret?</b>
F.eks. finder jeg billeder af hesten på fold, under rytter - i alle gangarter, i boks, af hovedet, af kroppen i figur og hygge situationer, som forholdsvis varierede billeder -
er det bare mig der er en total abe (jf. profilbillede) eller er der andre der gir mig ret?

Synes det er for træls at folk bedømmer uden at være i stand til at forsvare den bedømmelse.

- ALTSÅ , jeg har ikke et problem med at Vestri f.eks. får en middel, men har et problem med de kommentare der følger med.

i princippet synes jeg jo ikke Vestris billeder er total dårlige? men det kan selvfølgelig også bare være mig.

Hmpf.. x(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu går jeg snart amok!
  • #1   27. dec 2007 jeg syntes heler ikke Schakira skal havde lav, men man lære at leve med det ;P

• #2   27. dec 2007 Jeg synes heller ikke at nogle af mine skal have lav, men jeg overlever det nok ; )

• #3   27. dec 2007 Hvad betyder den karakter for dig? Du ved jo selv, hvad din hestt er værd i virkeligheden, sååå...

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
    #4   27. dec 2007 Tjaeh...

• #5   27. dec 2007 Mit problem er ikke karakteren men kommentaren ! smiley
    ^ At få en lav eller en middel kan jeg sagtens leve med, men jeg synes bare det er latterligt at give en middel uden at kunne bedømme det.

<b>Wups + CC</b>
    Er helt enig. folk er tit latterlige i deres begrundelser og det ærger mig. synes det er så trist med både hævnkaraktere og latterlige karaktere generelt.
    hvis man kun har negativt at sige bør man vel lade være med at sige noget ? - ligeså vel som hvis man kun har latterlige barnagtigheder tilovers (såsom den med at min hest er bedre end din) bør man vel generelt stramme op !)

Puha jeg raser ud her bag skærmen ;b

• #6   27. dec 2007 jeg syntes bestemt ikke din hest's profil er dårlig? så må tex's da ligge i bunden s:

• #7   27. dec 2007 Hey..
    Ja mand, hva sker der,, det tammeste er da at de ikk kan begrunde. man bliver så sur når man ser en besked med ikke nok varieret billeder,, det så træls når man næsten ikk har to ens smiley

Såå enig med dig CSF smiley og btw er din hest virkelig smuk smiley

• #8   27. dec 2007 CC
    Lige præcis smiley er super enig herfra,, gav også engang en middel til en lille pige fordi hun havde 3 billeder af en hest der var mega beskidt på en mark og var ret sløret, (sys selv jeg var sød) og ja tak få timer senere lå der en av til alle mine smiley så blev jeg pænt bedt om at slette hendes for så ville hun slette mine smiley Sker der smiley

• #9   27. dec 2007 Dog er karakterskalaen desværre også meget individuel - jeg mener jo netop, at middel må betyde gennemsnittet - men det er der mange, der har svært ved at acceptere ved karaktergivning - så giver sjældent karakter efterhånden..

• #10   27. dec 2007 Jeg synes at man bør kunne stemme en bruger ud, man med sikkerhed ved giver hævnkarakterer, og når forskellige brugere har stemt en bestemt bruger ud for den samme ting tre gange, er det bare au revoir! :B

• #11   27. dec 2007 <b>Wups</b> du skriver bare < b > når du starter og < / b > når du slutter (uden mellemrum self :))

Tjaa Hver sin smag, du har self ret til at synes det du synes. Og det kan godt være mine billeder er ensformige, men det er fordi jeg opdatere profilen hver gang der sker en ændring i mit trænings mønster. i princippet vil jeg mene det er vigtigst at man skifter billeder tit så profilen ikke står med de samme billeder hele året igennem? når det så blir sommer ( der hvor der ikke er gråt og trist ** ) tager jeg nye billeder af min hest igen.
    det er bare ikke så nemt at trylle solen frem midt om vinteren.

^ Det er jeg i hvert fald ikke i stand til,.

og ja self. er det bare en karakter - hvilket jeg som sagt også ser det som, det er er bare træls at få en karakter uden en begrundelse.

MÅSKE er det bare mig der har det sådan ?

• #12   27. dec 2007 Jeg har også præsteret at jeg var imod én persons holdning i et forum - slam, så fik Pento, Swoop og Morrigan lige lav. Og de behøves ikke, synes jeg, det kan de andre måske godt høste, hvis man virkelig er kritisk, men altså.... XD

• #13   27. dec 2007 &bull; <i>Wups
    Og du laver kursiv ved at indsætte "i" i stedet</i>

smiley Og prikker ved at skrive &bull;

• #14   27. dec 2007 & b u l l ;

• #15   27. dec 2007 Hehe, fuldstændig. Hun kunne vist ikke argumentere imod dét, jeg skrev - Så fik mine heste lige lav, hahah. Altså, jeg synes det er irriterende, men på den anden side er det også lige til at grine af smiley

• #16   27. dec 2007 <b>CC</b> ENIG ! - det er præcis det jeg prøver på at disse :b
    går helt amok her bag skærmen.

Jeg bruger tit den med, at hvis jeg ikke kan give en hest høj så giver jeg den ingenting. det er nok egentlig fordi jeg er bange for de skide hævnkaraktere og det synes jeg er ret trist . det kan ikke passe at man skal holde igen med karakterene fordi visse mennesker er for barnlige til at være herinde!

- Hvis jeg en sjælden gang giver middel er der altid en lang begrundelse med så personen ved hvad jeg ønsker der skal gøres bedre. på den måde får man somregel altid positiv respons. xD

• #17   27. dec 2007 det har jeg også prøvet engang. det er virkelig nedern!
    bare fordi man fører verbalkrig og er en smule stærkere på det område så skal man satme straffes ;b

• #18   27. dec 2007 Ja, netop XD

• #19   27. dec 2007 <b>Theis</b>
    sys os den der med efteråret ikk rigtig holder,, blade på jorden er da noget der er nice smiley og desuden hvis hun opdaterer så tit er det nok klart der ikk er nogen sommerbilleder,, og ka da se hun også har sommerbilleder på sin profil

• #20   28. dec 2007 det er lige præcis det jeg mener.
    man bør kunne give de dårlige profiler dårlige karaktere, men det er ikke helt nemt uden at få smidt dårlige karaktere tilbage i hovedet.
    har oplevet mange mennesker der har givet Vestri trælse bedømmelser og kommentare fordi han er islænder, det sys jeg er lidt nedern . f.eks. giver jeg jo ikke store heste dårlige karaktere fordi de ikke er islændere?
    det er jo et <b>HESTE</b>galleri, ikke et <b>Varmblods</b>galleri. meningen er vel at alle skal kunne være herinde uden at blive disset pga. race ?

&bull; Heldigvis er mange af vestris bedømmelser rettet nu, men der er to middel der hænger 'fast' ;b

• #21   28. dec 2007 Præcis
    synes det er trost at få en kommentar + bedømmelse der lyder på dårlige billeder hvis personen selv har billeder i røvdårlig kvalitet.
    &bull; Føler mig på en måde også lidt barnlig ved at oprette dette forum, men føler bare at det barnlige er ved at tage over hist og pist. synes det er så trist at skulle frygte at få klaps over at man rider med bid eller sadel, eller at ens hests hove er en cm for lange. i princippet ved de fleste vel hvad der er bedst for lige netop deres hest?

OG DET ER IKKE FOR AT RAKKE NED PÅ DEM DER RIDER UDEN BID OSV. men bare fordi de gør det betyder det ikke at hele hesteverdenen skal smide hovedtøjet på hylden og lægge en grime på hesten i stedet for. alle heste og ryttere er forskellige og i princippet vælger vi jo selv hvad vi bruger vores dyr til ;b - er bare ikke meget for alle de indlæg rundt om i profilerne, hvor der står at det er synd for hesten at du rider med pisk. ~ den kunne jo riscikere at dø af det `? - bare fordi man rider med pisk er det jo ikke ens betydende med at man <b>slår</b> hesten med den, tit er det jo bare et hjælpemiddel som hesten kan støtte sig op ad ?
    samtidig er det jo ikke synd for hesten at gå med bid, så længe biddet passer? ligeledes sadlen er jo et hjælpemiddel for hesten da den aftager for eventuelle stød fra rytterens 'bump'. selvfølgelig har nogle heste godt af at ride uden sadel, men har du f.eks. svært ved at sidde på hesten uden at hoppe op og ned, kan det give hesten ondt i ryggen.

<b>Undskyld hvis jeg trådte nogen over tæerne, i princippet var det ikke meningen!

• #22   28. dec 2007 jaa desværre.
    det er en skam at folk ikke kan tage sig sammen !

• #23   28. dec 2007 CSF..
    Ja giver dig hunderede procent ret.. man føler sig som en ret ond rytter når man både har redet med sadel, bid, sporer OG pisk smiley
    Sys det er lidt trist at bare fordi man ikk rider rundt i rebgrime så er man mega ond smiley

• #24   28. dec 2007 Ja <b>Team wendelboe</b> er helt enig.
    sys det er møgnedern at skulle disses fordi man rider 'almindeligt' - ja nu skal jeg passe på hva jeg siger, man ved jo ikke helt hvad der egentlig er almindeligt mere?

men i hvert fald sys jeg at det er super trist at man ikke længere kan ride med bid og sadel - uden at få slag

Kommentér på:
nu går jeg snart amok!

Annonce