{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Sikke en øv dag :( {{forumTopicSubject}}

Malle her har lidt tømmermænd idag, ikke meget, men alligevel xD

Min chef ringede til mig imorges og jeg måtte holde fri fra arbejdet smiley
Yees så rigtig tid til at bruge HEEELE dagen på hestene..
Det blev ik til "andet" end nusse og hygge med hestene idag og gåture..
Ingen ridning, jorden er hård og ville ik byde mine heste de sku ud og køre når det er så glat.. Så de fik deres ugentlig fridag, øv også...

Så jeg besøgt min bedstemor som er dødende, det var rigtig hårdt at se hende. Men alligvel rart for hun blev glad for at se mig og spurgte til mine heste smiley

Såå ik lige den fedeste dag ;s

<b> Hva har i lavet? </b> smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en øv dag :(
  • #1   16. dec 2007 Jeg har besøgt min "dejlige hest, som du jo har hørt hvordan har forløbet, og så er jeg jo blevet dejlig syg, det din skyld xD Stive apperat du er :-*

• #2   16. dec 2007 Arj hvor træls med din bedstemor smiley
    Jeg har bare taget en masse billeder og ordnet stald smiley

• #3   16. dec 2007 Hovhov min lille pige smiley
    Vi tullerede rundt nede i byen igår, det var da hygge :-*

• #4   16. dec 2007 Lyder ikke godt med din bedstemor smiley

Jeg har sovet til kl. 11:30 smiley
    Kl 15 ringede en voksen veninde og spurgte om jeg ikke kom forbi, tjo det kunne jeg da godt xD
    Omkring kl 16 skulle jeg så på cykel over til en skole og hente en anden cykel, så jeg skulle have 2 cykler med hjem, ca. 2 km x) Dét var svært xD haha
    Og så har jeg redet Rony som var total doven x) hehe

Og så har jeg selvfølgelig tænkt rigtig meget på Khava, en måske kommende kæreste x'p

• #5   16. dec 2007 Passet dyr, redet været sammen med min dejlige veninde AnneKatrine

• #6   16. dec 2007 min storesøster er på besøg sammen med hendes lille datter smiley

• #7   16. dec 2007 ja det var nemlig rigtig hygge :-* Det må vi gære igen en dag, hvor der er lidt mere go på smiley

• #8   16. dec 2007 Jeg har redet juleoptog smiley

• #9   16. dec 2007 hæh, så kan man jo lære at lade være med at drikke smiley

Ja i dag har jeg fået mine spring ind, og så har vi trænet trailer læsning med Capella som gik ufattelig godt! (hun kan ikke gå i trailer!) vi bøvlede første gang i 10 min og fik hende op, hvor hun kun hev 2 gange.

så kørte vi en tur hvor hun stod helt stille og spiste hø.

så trak vi hende ud og læssede hende igen, hun tøvede ikke og gik lige op (bruger en speciel metode, gider ikke lige forklare den smiley men ja hun var dygtig og fik så meget ros og så mange godbider!

• #10   16. dec 2007 jeg har redet tur på min psyko pony, som er bange for 4 æsler fordi de har 4-5 gange større ører end ham xD

• #12   16. dec 2007 Var til julefrokost ude hos dem der har stalden igår og så sov CM og jeg ude hos Ida, som skulle starte LA2 på Filippa idag. Vi var oppe kl. 4.30 ( smiley ) omg! Det var da alt for tidlig. Men hu skulle ride allerede kl. 7.00.
    Men det gik helt fint smiley
    Så har jeg været på arbejde fra kl. 15-18 og nu overvejer jeg om ikke jeg skal få lavet lektier xD

• #13   16. dec 2007 Sovet længe for en gangs skyld x'D

Har haft foderjob, volleystævner, ridestævner og alt muligt de sidste MANGE weekender hvor jeg sku tidligt op + op klokken 06:20 hver skoledag

Så troede jeg jeg sku ride, men ingen af ridekammeraterne(skovtur) kunne alligevel, så fik han en fridag(stævne 2 dage i streg + en lille skovtur igår)

Så var jeg i hadersev og fik ordnet gaven til min bror, nu mangler jeg at Male billede til morbror - tante, male æsken til min farfar færdig + lave marcipanguf til ham, og dekorere en smykkeskrin til min farmor(har dog ikke fundet en 'malselv' smykkeskrin endnu:s)

Og så så jeg en god thriller på dr1

Så vaer jeg i bad(har giga mange krøller nu xD)

og så går jeg snart i seng, er dødtræt(stævvne sent fredag aften og "tidligt" lørdagen efter xD) <- 3. plads og 1. uplaceret i LC2 som jeg red begge dage o.O efter LANG dressurpause(mest spring og "naturligt")

• #14   16. dec 2007 Jeg har haft besøg af kæresten hele weekenden og så idag har vi lavet konfekt med resten af familien (:

• #15   16. dec 2007 Jeg stod tidligt op og var bagstiv d:
    Så hjem med bus og tog, lave lidt lektier, i bad, ud hos min part og muge, ud på ballerup rideklub og snakke med michella og se hende og leda hoppe højt og her sidder jeg så nu d:

• #16   16. dec 2007 jeg er kommet hjem fra luksus sommerhus med swimming pool ;).. var der med familien og fredags kom nogle veninder (tøse fødeslsdag)... så nu sidder jeg og keder mig smiley

• #17   16. dec 2007 årh, jeg har bare de ondeste tømmermænd ! xD ..

• #18   16. dec 2007 Haha gud jeg er glad for jeg ikke drikker mig stiv ;)... men fucck jeg er TRÆÆT fredag: i seng kl 2:30 Lørdag:1:00 PUUUHAA

• #19   16. dec 2007 har redet dressurkursus på lille Liane det var rigtig godt og fik en helt masse gode ting afvide og liane var så dygtig hehe:D bag efter satte jeg mig op i ridecenteres cafeterie sammen med en masse af mine rideveninder og så var der to der lavede konkurrence om hvem der kunne spisse flest æleskiver:D de nåede op på 21 før de stoppede men der var de så ogs ved at brække sig hehe smiley

• #20   16. dec 2007 Ihh, træls nok smiley

Jeg har sovet længe, set en mega mærkelig film, blevet uvenner med min far og været ovre på gården og se lidt stævne, og så udtil mormor og lave marcipan og spise æbleskiver smiley

• #21   16. dec 2007 .. det var da en blandet dag...

vores bane var da også hårdere end normalt pga frosten.. men vi kunne da ride ;P

synes nu ik det er glat som sådan... det var værre med den tåge i går aftes,.. den ville jeg ihvertfald nødigt køre til ribe i ... kunne jo knap se hvor man kørte :S

Kommentér på:
Sikke en øv dag :(

Annonce