{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Sikke en øv og god dag idag . {{forumTopicSubject}}

Ja, kæresten fik idag undervisning for 3 gang, og aldrig har jeg set den knægt stråle så meget før end denne gang, han stråler mere og mere for hver gang han får undervisning. For han får altså så utroligt meget ROS !

Sidste gang gik lillemanden(hesten) 5 sek i holdning, med hovedet nede og ryggen oppe. Denne gang gik han det meste af timen i holdning, helt rigtigt! Kæresten plejer og brokke sig over at han ikke kan få ham til at skume og svede, men idag skumede han, og svedte han på halsen.. Stod selv flere gange med underkæben hængede laaangt nede, vist godt at han havde talent, men havde squ aldrig troet at han skulle gå i korarkt holdning allerede efter 3 gange undervisning. Så både jeg, underviser og kæresten var rimelig stolte !

Nå, det var den gode del af dagen.

Vores den gamle hund, hun ville blive 11 år i næste mdr, har gået og tapt sig længe og ikke har ville spise. De sidste par dage har hun ikke selv kunne komme op, tirsdag var vi til dr dyr med hende, som gav hende noget penclin for han mente det kunne være noget med et eller andet(kan ike lige huske hvad det var han sagde), onsdag var hun sådan nogenlunde på toppen, men idag havde de igen næsten ikke kunne få noget mad i hende. Hun fik spist en pølse og noget kogt kylling, men efter lidt kom det hele op igen. smiley Igen idag kunne hun ikke selv komme op, og når hun så blev hjulpet op skulle hun støttes.. Rigtigt øv.

Skrev så til min mor, at nu skulle hun altså aflives for hun kunne altså ikke mere, det ville kun være synd at hun skulle holdes i live, selv om hun mest lignede en der var død.

Så før undervisning kom dr dyr og aflivet hende. Selv om det er det bedste for hende, gør det ondt af rø'ven til. Havde aller mest lyst til og ligge mig ned ved siden af hende og bare tude. Bella, du vil altid blive savnet og elsket du Gamle. RIP !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en øv og god dag idag .
  • #1   19. maj 2011 Lyder lidt som det min gamle hund havde, hans ene nyre var stået af og han havde været syg længe uden at vise os det, han ville kæmpe til det sidste og det gjorder han også, blev desværre kun 7 år, men han ville kæmpe for vores skyld, og gud det var hårdt og det er det stadig

Kommentér på:
Sikke en øv og god dag idag .

Annonce