{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

overskrift ? {{forumTopicSubject}}

Farligt?

Ja, hvorfor skal jeg altid gøre noget farligt? Noget jeg ved jeg fortryder. Jeg er jo selv ude om det. Jeg sider ude i en skov. Det mørkt jeg er bange. Der er mærkelige lyde og jeg ved ikke hvor jeg er. Det bedste af det hele er af min telefon er løbet tør for strøm på jeg kan ikke engang skrive til mor og far hvor jeg er. Det hele er jo min egen skyld! Kunne jeg ikke bare havde blevet hjemme hvor der er trygt og godt, hvor jeg kan ligge under min varme trygge dyne.

Nå, men det hele startede med af jeg skulle vise dem fra klassen af jeg godt ture svømme over den flod. Selvom der er understrøm! Hvad fanden jeg har sku da gået til svømning i over 2 år og går på A holdet. Men jeg sprang i den der flod og kom ’hel skindet’ over. Der skete jo intet! Men det kunne mor og far jo ikke fatte! De ved jeg bliver sur og går min vej. Og det gjorde jeg, løb min vej helt ud i skoven selvom der var advarsler om forsvundne mennesker og mærkelige lyde uden for skoven. Men jeg var jo selvfølgelig ligeglad. Hvorfor kan jeg ikke bare lade hver med af gøre noget som alle andre ikke tør. Jeg gik ind i den mørke skov. Jeg gik med friske skridt fordi jeg bare ville så langt væk som over hoved muligt. Efter af havde gået i en halv krig (eller det følte jeg det var) så jeg satte mig ned i den kolde skovbund. Jeg kunne høre noget bag min ryg. Jeg ville vende mig om men sad som frosset. Var bange fik kulde gysninger, det løb isende koldt ned af min ryg! Nu sad jeg så her. Her hvor vi startede i en skov, bange, fryser, lyde og det er så mørk! HVORFOR?! Hvorfor kunne jeg ikke bare havde blevet hjemme under min dyne. Det blev pludselig varmt ligesom en dejlig varm ånde fra naboens gamle hund. Jeg ture næsten ikke, men vente mig alligevel om. Jeg skreg! Den varme som før havde været så dejlig ville jeg nu ønske aldrig havde været varm. Lige foran mig stod en frø-ulve monster. Den havde de guleste modbydelige øjne på dens frø ligne hoved, som sad på en ulve krop. I dens mund var de spidseste frygteligste tænder som hurtigt ville få min nabos hund til af tage halen mellem benene og løbe pibene væk. Jeg løb kunne ikke skrige ville bare hjem. Bag mig hørte jeg store tramp. Som stoppede pludseligt. Den hulende lyd fik det til af løbe koldt ned af min ryg. Jeg løb som aldrig før. Pludselig var den foran mig. Jeg prøvede af vende mig om for af komme væk fra uhyret. Men den havde taget fat i min arm. Jeg prøvede af slippe fri fra dens faste greb i min arm. Men den blev arrig og rev mig på min arm. Den løftede mig over jorden den åbnede dens mund! De tænder så mere farlige ud tæt på end på afstand MARIA! MARIA?! Jeg åbnede mine øjne, lyset. Det gjorde så ondt...

Hjælp med overskrift ?!?!?!??!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overskrift ?
Kommentér på:
overskrift ?

Annonce