starten på ny historie hvad syntes i? {{forumTopicSubject}}
Sarahs vrede boblede og spruttede. Hun sad målløs og så til. Pisken fløj igennem luften igen, og et højt skingert hvin kom fra hesten. Rytteren råbte og skreg, imens den rullede med øjnene og drejede rundt i panik. Rytteren hakkede sporene i heste, og den fløj frem over det sidste spring, men tog en bom med på vejen.
Nogle klappede lidt, men de fleste stirrede målløse på hende pga. hendes ufattelige opførsel imod heste.
Der kom en skrattende lyd fra højtaleren, og en stemme lød: ”ja, det blev 4 fejl på pernille Sørensen på Acilya.”
På hele vejen ud fra springbanen og hen til opvarmingsbanen, bandede Pernille, imens hun piskede og piskede sin hest. ”hvorfor er der ingen der gør noget!?” tænkte Sarah vredt. Og idet Pernille og Acilya kom ud, rejste hun sig, men hendes veninder hun havde siddet på græsset med, hev hende ned i græsset igen ”er du gal!? Du kan da ikke bare gå derhen?” sagde Emma hendes bedste veninde, med en anelse panik i stemmen.
Men Sarah overhørte det, og marcherede dirkte hen til Pernille og den svedende hest. Der kom en dyb tavshed da hun nåede hesten. Det virkede som om at alle holdt vejret.
”HVEM TROR DU EGENTLIG DU ER!? HVAD HULEN ER DET FOR EN MÅDE AT BEHANDLE SIN HEST PÅ!?”spruttede hun.
”Pernille hoppede af Acilya, og gik i en bue rundt om Sarah, m hun tjekkede hende nøje.
”jeg behandler min hest som det passer mig” sagde Pernille afvisende og spyttede i jorden.
”men hvis du tror du kan klare det bedre selv, skal du starte p hende i den næste LA der kommer.. jeg går op og melder dig til. Hvis du gennemfører uden fejl altså, Så er hun din.”
Sarah følte sig pludselig meget lille, det var ikke lige den reaktion hun havde forventet. Her stod hun, 13 år, og råbte af et fuldvoksent kvindemenneske, men da hun stadig sydede af raseri, og ville gøre alt for at den stakkels hest skulle væk fra sin ejer, sagde hun bare:
”det er en aftale, jeg starter hende her i LA, og hun er min hvis jeg rider fejlfrit”
”jeg går op og melder dig til, ynkelige pigebarn, som om du kan ride hende. Hun skal alligevel slagtes i næste uge. Hun duer ikke til en skid.” og med de ord tog hun pisken igen, og hakkede dne lige ned i hestens bagpart.
kometer genre (; undskyld hvis der er nogle stavefejl, men den er ikke rettet igennem endnu jo (;
dec 2004
Følger: 49 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 187 Svar: 1.170
mere mere mere ,... (:
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.512
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 147 Svar: 674
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.947
dec 2006