{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

ang praktik {{forumTopicSubject}}

hej allle sammen nu ved jg godt der er 1000 der skriver dette er lektier men det er det IKKKKKKKKEEEE!!!!!
det er fordi jeg skal have oversat dette til tysk, da en ven (langt ude) i tyskland vil høre til min praktik og derfor skal det være på tysl.nogle der vil hjælpe med det de kan.

søndag skulle jeg allerede være der fordi, Thomas (berideren) skulle bruge min hjælp mandag morgen i stalden, så jeg var hjemme ved ham klokken 8 om aftenen, Straks efter min ankomst pakkede jeg ud og satte min hest Ferdinand ind i en boks.
Der kom pige mere, som også skulle i praktik, ved navn Marianne. Hun er samme alder som mig så det passede jo perfekt.
Mandag skulle vi tideligt op og i stalden. ingen morgenmad før hestene sagde thomas altid, så når stalden var muget ud kunne vi få en god omgang morgenmad.
derefter skulle vi sadle heste op og af for Thomas og hans kone Anemette og når det var færdigt fik jeg undervisning på Ferdinand.
Vi skulle lave aftensmad omkring klokken 22:00, hver aften og klokken 23 skulle hestene puttes og have noget aftenfoder så sådan var vores dage egentlig.
Fredag blev jeg hentet lidt tidligere fordi jeg skulle til stævne på min pony dagen efter. Den skulle jo gøres klar og flettes. ¨¨¨¨

<b>det er ikke lektier husk det</b> jeg går i 9 og ville ike have andre til at lave en hel stil for mig da jeg jo skal bruge det til eksamen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang praktik
Kommentér på:
ang praktik

Annonce