{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  praktik
  • #2   9. jun 2011 jeg har vaeret der i praktik

• #3   9. jun 2011 ok hvordan er de deroppe, jeg skal starte i virksomhedspraktik og skal møde dem onsdag men kunne da godt lige tænke mig at høre lidt om hvad folk mener om dem:)

• #4   9. jun 2011 puhh ved mig er det snart 8 aar siden jeg har vaeret der... der er en aeldre dame (eller var paa det tidspunkt) og var en rigtig heks.. hende kom jeg overhovedet ikke overens med... de andre er rigtige söde og jeg fik laert meget.. fik aeren af at köre meget med shirmak (eller hvordan han staves) og det var bare det fedeste ved det hele.. for han kört ud til de store dyr. altsa heste, koeer osv.. det var rigtig fedt og fik lov til at hjaelpe med saa meget

• #5   9. jun 2011 ok tak for svar jeg håber de e nogle flinke mennesker og er gode til at tage imod nye mennesker da jeg er rimlig genert i starten:)

• #6   9. jun 2011 det var jeg ogsaa og de synes jeg de er mega gode til..

og da der var et aeldre paar inde for at skulle aflive deres schaefer fik jeg lov at vaere med.. men maatte gaa igen for jeg tudet mere end ejerene gjorde.. selv saadan en situation er de god til at klare :o)

• #7   10. jun 2011 hehe det lyder godt:) jeg har været ca 3 måneder på vejle dyrehospital så har efterhånden set lidt af hver men jeg tror det er noget helt andet med heste for der tror jeg ikke jeg ville kunne tåle at se en hest blive aflivet, men man kan jo altid blive overrasket og det er også derfor jeg vil prøve at være der og se om jeg kan have med heste eller om jeg bare skal holde mig til smådyr:)

• #8   10. jun 2011 nemlig.. men glaed dig endelig.. det skal nok blive kanon :o)

Kommentér på:
praktik

Annonce